A postai kézbesítés során felmerült „technikai probléma” miatt három hét késéssel kapta meg a közüzemi számlákat Bognár Mária. Mint kiderült, nem ő volt az egyedüli, aki így járt.
„Kedves Magyar Posta! Mi tartott eddig, hol voltak elraktározva ezek a levelek? A szolgáltatók által felszámított késedelmi díjakat is Önök fizetik? Mivel feltűnt a számlák hiánya, érdeklődtem a szolgáltatóknál, ahol közölték, hogy április elején kiküldték az aktuális számlaleveleket, így a havidíjakat sikerült befizetni időre a szolgáltatóknál, igaz, több utánajárással. De azok az emberek, akik nem jártak utána, most fizethetik a késedelmi díjakat, a technológiai probléma miatt!” – írta a Gyulai csevegő Facebook-oldalon.
„Nekünk a múlt hónapban kétféle csekk nem jött meg, csak a fizetési felszólítás. Miután rendezve lett, két napra rá megérkeztek a csekkek”– reagált a posztra Fábiánné Kovács Csilla.
Borosné Manka szerint „a rezsiszámlákat kényelmesebb, követhetőbb online rendezni”.