Dékány Ferenc a díjakkal
Fotó: Gyulai Hírlap
Idén immár hatodik alkalommal rangsorolta a hazai márkákat a Superbrands Magyarország szakértői bizottsága. Az értékelésnél a független szakemberek véleménye mellett a cégadatokat és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatását is figyelembe vették.
A SuperBrands díjat nyolcadik, a Business SuperBrands díjat tizenegyedik alkalommal adták át decemberben. Előbbi csaknem kilencven országban jelent egyedi minősítést, és kizárólag szakmai szempontok alapján osztható ki, míg utóbbi az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait értékeli, a hazai szakmai szervezetek, illetve szövetségek ajánlását is figyelembe véve.
A Deka Union Kft. nem először került be a legismertebbnek tartott hazai márkák közé: tavaly MagyarBrands és SuperBrands díjat kapott termékcsaládjuk. Mint megtudtuk, a gyulai cég jelenleg 29 terméket állít elő sertéshúsból, kizárólag hagyományos eljárással.
Dékány Ferenc kérdésünkre elmondta: a magyar piac mellett Európa több országában is jelen vannak termékeikkel, Svédországba, Angliába, Csehországba, Szlovákiába, Romániába és Grúziába is szállítanak. A tulajdonos hozzátette: 2014-ben háromszoros forgalomnövekedést értek el, idén pedig megduplázták forgalmukat.