
Szeretem a koromat. Pontosítok. Szeretem a korom bizonyos dolgait. Az internet is egy ilyen dolog (zárójelben jegyzem meg, mivel a jegyzet témájához semmi köze, hogy a központi fűtést, a csapból kifolyó meleg vizet, a mosógépet, a mentás csokoládét és a sornégyes naked motorokat is idesorolom).
Szóval az internet. Húzhatjuk a szájunkat miatta, de nagyon is szerethető ez a globalizált virtuális valami. Pontosítok. Nagyon is szerethető ennek a végtelennek és időtlennek tűnő valaminek egy és több része. Idesorolom az online ügyfélszolgálatokat. Kényelmes. Gyors. Online. Mindkét félnek jó és olcsó. Az internet segítségével és azon keresztül nonstop érhetőek el ügyeim. Az ügyintézések korában ennél hasznosabb dolgot el sem tudnék képzelni. Pontosítok. Az ügyintézések korában ennél már csak egy hasznosabb dolgot tudnék elképzelni, egy ügyintézésmentes világot. Szóval az internet és rajta az ügyintézés.
Az ügyeket indukáló és intéző szolgáltatók, az állami és önkormányzati szervek jellemzően csak részben vagy sehogysem kínálnak nekünk online ügyintézési lehetőséget. Talpalásra és személyes jelenlétre van szükség a legtöbb ügyünk elintézésére. De van ennél sokkal rosszabb is!
Az a szolgáltató, amelyik nagy betűkkel hirdeti online ügyintézési lehetőségét. Felbuzdulsz. Kitöltesz. Regisztrálsz és csatlakozol. Az első öt percben imádod. Másnap is online ügygyönyör tölt meg. Harmadnapra barátaidnak is ajánlod. Negyednapra minden részét felfedezed az online ügyféltérnek. Ötödnapra elkezded ügyeidet online intézni. Hatodnapon online segítséget kérsz. Hetednap óta pedig várod az online választ… Hát így offolják le online ügyeim.


























