Gila Éva marketingmenedzser megköszönte a szállásadóknak a partnerséget a Gyulahús Kft. két éve indult játéka kapcsán, amelynek lényege az volt, hogy a városba érkező vendégek szórólapokat vehettek át a szolgáltatóknál, amelyeket fel kellett mutatniuk, ha a cég márkaboltjában vásároltak. Az a szállásadó, aki a legtöbb vendéget küldte a boltba, ajándékot kapott.
A marketingmenedzser elmondta, hogy a partnerek száma dinamikusan növekedett, arra viszont felhívta a figyelmet, hogy 2017-ben 74, 2018-ban pedig száznál is több alkalommal fordult elő, hogy nem tudták beazonosítani a szolgáltatót, így azok a helyek kimaradtak a játékból.
Hozzátette, hogy szeretnék elérni, hogy minden ideérkező vendég legalább egyszer egyen eredeti Gyulai terméket – legyen az kolbász, felvágott vagy éppen májas –, ehhez pedig elengedhetetlen a szállásadók segítsége.
Az új garantált nyári programokról Jónás Balázs, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. irodavezetője beszélt. Mint mondta, népszerűek voltak tavaly a kolbászos programok a turisták körében, ezért a régi és új rendezvényekbe is szeretnék bevonni a helyieket is.
Megtudtuk, hogy idén szerveznek gyalogos városi túrát – amelynek a városnéző kolbászolás nevet adták –, valamint három új járata is lesz a kolbásztaxinak: egy múltidéző, egy gasztrokulturális, valamint egy tradíciótól az innovációig elnevezésű. Utóbbi kettőbe kapcsolódik be a gyulavári kastély, valamint a Viharsarki Sernevelde.
Jónás Balázs hozzátette, hogy a múlt nyáron folyamatos túljelentkezések voltak a programjaikra, így idén többször fogják útnak indítani a kolbásztaxit.
A gyulavári kastély és az Alakor biosör gyártója 2018-ban csatlakozott a városnéző programokhoz – erről Csicsely Attila értékesítési igazgató beszélt. A vendégek megtekinthették a kastélyt, korabeli ruhákat próbálhattak és sörkóstoláson vehettek részt. Kiemelte, hogy idén szeretnék kibővíteni a szolgáltatásaikat, többek között tavasszal megnyitják a sörfőzdét a turisták előtt, ahol különlegességeket kóstolhatnak a betérők.
A Viharsarki Sernevelede is csatlakozik a kolbásztaxi által nyújtott élményekhez – mondta Deák Katalin marketingvezető. A csütörtökönként induló járat a Gyulahús Kft. márkaboltjától egészen a sörfőzdéig szállítja majd a vendégeket, ahol megtekinthetik a látványfőzdét, valamint kóstolókkal is szolgálnak.
Hangsúlyozta: tavasztól számos új programmal készülnek a turisták és helyiek számára, így a gyermekeknek kialakítanak egy játszóteret, lesznek élő zenés esték, grillterasz, valamint sörklub is, amelynek keretében hamarosan egy új sört is bemutatnak a sörfőzde munkatársai.