Az elmúlt években szerzett tapasztalatok alapján a legtöbb csomag továbbra is a 49-50. héten várható.
A tájékoztatás szerint csúcsszezonra készülve a vállalat a csomaglogisztikai fejlesztések mellett a webáruházi partnerekkel egyeztetve tervezte meg és alakította ki a szükséges kapacitásokat és erőforrásokat annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb szintű és színvonalú szolgáltatást nyújthassa. Ezen túlmenően a már megépült és átadott új depókba automata csomagszortírozó rendszereket is telepített a vállalat, amely nagyban segíti és gyorsítja a csomagforgalom kezelését. Illetve idén bevezették az időablakos kézbesítési szolgáltatást is – közölték.
A posta a csomagautomaták számát folyamatosan növeli. Az ügyfelek hatékony kiszolgálása érdekében mindemellett a kiemelt forgalmú postákon több ügyfélpult áll majd rendelkezésre.
Mivel december 24-e szombatra esik, a posta arra kéri az ügyfeleket, hogy a karácsonyra szánt küldemények feladását lehetőség szerint ne hagyják az utolsó napokra, hogy azok karácsonyig biztonsággal megérkezhessenek a címzettekhez. Emellett kérik, hogy ügyeljenek a címzés pontosságára, olvashatóságára, a telefonszám feltüntetésére, mivel mindez jelentősen megkönnyíti a kézbesítést.