Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Történelmi pillanat: mától új NAV-munkaállomás várja a gyulaiakat

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2018. január 25. 16:05 • Frissítve: 2018. január 25. 19:05
Történelmi pillanat: mától új NAV-munkaállomás várja a gyulaiakat
Ezentúl a gyulaiak Gyulán intézhetik adóügyeiket

Új ügyfélszolgálati munkaállomást adtak át a Gyulai Járási Hivatal Kormányablak Osztályán január 25-én. Az eseményen Kovács József országgyűlési képviselő mondott nyitóbeszédet. Kovács József kiemelte: a közigazgatás számára fontos, hogy „emberarcú” legyen, az ügyfelek és a tisztviselők számára is kiszámítható maradjon. A gyulaiak számára történelmi pillanat volt ez a nap, hiszen ezentúl nem kell átjárniuk Békéscsabára adóügyeik intézéséhez. 

kovács józsef

Fotó: Gyulai Hírlap – Tóth Ivett

– Az adóhatóságnak nem csak az a feladata, hogy átlátható és érthető jogszabályi környezetet teremtsen az adóügyekben, vagy olyan ellenőrzési rendszert alakítson ki, ami nagy biztonsággal kiszűri a visszaéléseket. Fontos az is, hogy az ügyfelek kiszolgálása minél rugalmasabb, illetve a különböző igényekhez igazított legyen – fogalmazta meg Kovács József.  

Az ünnepi eseményen beszédet mondott Zöld-Nagy Viktória, a területi közigazgatás fejlesztéséért felelős helyettes államtitkár. Fontosnak tartotta hangsúlyozni, hogy a „szolgáltató állam” kialakításán dolgoznak. 

– Az eső négy évben megteremtettük azokat a stabil szervezeti kereteket, amelyekre építve most már egy valós és érdemi kiszolgálást tudunk nyújtani az ügyfelek számára – fogalmazta meg. A helyettes államtitkár hozzátette: 2011-ben 29 kormányablakkal indult a szolgáltató tevékenység, mára mintegy 280-ra nőtt a számuk, illetve ma már 2500 olyan ügytípus van, amivel a kormányablakokhoz fordulhatnak a polgárok. 

 

Zöld-Nagy Viktória

Fotó: Gyulai Hírlap – Tóth Ivett

Tállai András parlamenti és adóügyekért felelős államtitkár, miniszterhelyettes kiemelte: célkitűzésük már a kezdetekkor az volt, hogy az ügyfelek kiszolgálása gyorsan, hatékonyan és olcsón valósulhasson meg. 

– Egy közigazgatás akkor hatékony, ha az ügyfelekhez közel van az ügyintézés helye. Ezért nagyon fontos szerepe van a járási hivataloknak ma a magyar közvélemény, a köz megelégedettségének a kialakításában. Ehhez csatlakozik a NAV is, ami az említett program szerint 2018. december utolsó napjáig 64 új munkaállomást alakít ki. Fontos, hogy ezek az ügyfélszolgálatok maximálisan ki tudják szolgálni az oda betérőket. E mellett célunk az is, hogy az ügyfélszolgálatokon megjelentek száma is csökkenjen, és idővel minél több ember használja az elektronikus lehetőségeket – emelte ki Tállai András

 

tállai andrás

Fotó: Gyulai Hírlap – Tóth Ivett

A ma megnyílt ügyintézési helyen az ügyfelek bejelenthetik adataik változását, leadhatják különféle nyomtatványaikat, kérelmeiket, bevallásaikat, kérhetnek csekket, nyomtatványokat, rendelkezhetnek állandó meghatalmazottjukról, valamint az adóhatóság segítségével kijavíthatják bevallásukat is. Nemcsak a folyószámla aktuális állásáról, hanem szinte minden témakörre kiterjedő tájékoztatást kaphatnak a gyulai ügyfélszolgálati állomáson a NAV munkatársától. 

Elhangzott, hogy a gyulai fiók heti három munkanapon lesz nyitva a kormányablakok mellett: szerdán és pénteken 8–12 óráig, csütörtökön este 6-ig várják az ügyfeleket.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)