A gyulai önkormányzat közösségi oldalán azt írták, a jegyzőnek postai úton vagy a Hivatali Kapun lehet benyújtani a hatósági bizonyítvány kiállításához szükséges kérelmet, amelyben fel kell tüntetni a kérelmező és a kérelemmel érintett ingatlan adatait, valamint az ingatlanon belül található lakásrendeltetési egységek számát.
A kérelem benyújtását követően helyszíni szemlét tartanak polgármesteri hivatal munkatársai, ennek időpontjáról valamennyi ügyfelet előzetesen tájékoztatják. Amennyiben az ingatlan és a lakásrendeltetési egységek száma megfelel a jogszabályi előírásoknak, a jegyző nyolc napon belül kiállítja a hatósági bizonyítványt.
A kitöltendő kérelemminta a hivatkozott jogszabályi rendelkezéssel itt érhető el (fájlnév: Lakás rendeltetési egység számának igazolása).
Bővebb információ Vighné Laczkó Orsolya hatósági ügyintézőtől kérhető (e-mail: vighnelo@gyula.hu, telefon: 06-66/526-830).