Daka Zsolt elmondta: a 2021-es évben 8,3 milliárd forintot meghaladó nettó árbevételt értek el, amely 9 százalékos növekedés a 2020-as évhez viszonyítva.
Hozzátette, hogy mind a belföldi, mind a külföldi piacon sikerült magasabb árbevételt elérniük, mint 2020-ban. A belföldi meghaladta a 6,7 milliárd forintot, amely 2 százalékos bővülést jelent, az export piacokon pedig 1,6 milliárd forintos nettó árbevételt értke el, amely közel 50 százalékos bővülés az azt megelőző évhez képest.
Az ügyvezető kiemelte: 2021-ben meghaladt a 655 millió forintot az adózott árbevételük, tehát elmondható, hogy kifejezetten jó évet zártak tavaly.
Mint mondta, folyamatosan dolgoznak azon, hogy bővítsék az exportpartnereket: tavaly Lengyelországban sikerült egy nagy boltszámmal rendelkező partnert találniuk, így abban reménykednek, hogy a meglévő jelentős angol és cseh partnerek mellett egy újabb fő irány lehet a Gyulahús számára Lengyelország is.
Daka Zsolttól megtudtuk, hogy a 2021-es év elején történő értékesítésekre még rányomta a bélyegét a koronavírus-járvány, de május-júniustól újra megnyíltak a lehetőségek a külföldi piacokon, belföldön pedig folyamatos és kiemelkedő volt az értékesítés, nem voltak olyan mélypontok és kiugrások, mint 2020-ban.
Hangsúlyozta: a tavalyi évben különböző technológiai és kiszolgálóberendezéseket szereztek be, többek között ládamosót, csomagolóberendezést, idén pedig főleg az energetikai jellegű beruházásokra koncentrálnak, így napelemeket telepítenek a Kétegyházi úti és Béke sugárúti épületekre is, valamint mindkét üzemben a gőzelőállítás korszerűsítésén dolgoznak.
Elmondta azt is, hogy a 2022-es évtől nem várnak olyan nagy adózás utáni eredményt, mint a tavalyitól, körülbelül 200 millió forintot irányoznak elő, viszont az árbevételüket szeretnék növelni, 9,4 milliárd forintos nettó árbevételt céloztak meg.