A Gyulahús Kft. munkatársakat keres gazdasági ügyintéző munkakör betöltésére.
Munkavégzés helye: Gyula
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Feladatok:
- Bejövő és kimenő számlák kezelése, ellenőrzése és rögzítése
- Pénzügyi adminisztráció, nyilvántartások vezetése
- Kimutatások, statisztikák, pénzügyi riportok előkészítése
- Havi és éves zárások előkészítése
- Egyéb gazdasági, pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
- Középfokú gazdasági végzettség (felsőfokú végzettség és /vagy mérlegképes könyvelő végzettség előny)
- MS Office programok, különösen Excel magabiztos használata
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés
- Jó problémamegoldó és kommunikációs készség
- Pénzügyi adminisztráció terén szerzett tapasztalat előnyt jelent
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható munkahely egy több mint 150 éves hagyományokkal rendelkező cégnél
- Hosszú távú munkalehetőség
- Barátságos, támogató munkakörnyezet
- Szakmai fejlődési lehetőség
Jelentkezés:
Kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát agoston@gyulahus.hu címre.
A munkakörrel kapcsolatban érdeklődi lehet Ágoston Zita HR vezetőnél (hétköznapokon 8-16 óra között 06-30/684-9909 telefonon vagy személyesen: Gyula, Béke sugárút 50.)

























