A játékban a Gyulahús Kft. hat terméke vesz részt
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
– Vásárláskor meg kell őrizni a blokkot, majd a termék kódját feltölteni a játék www.magyarszivek.hu elnevezésű weboldalára. Ahonnan játszanak, ott a weboldal Magyarország-térképén egy szív jelenik meg, így kapcsolódik a megjelenés a játék nevéhez – emelte ki lapunknak Molnár Éva kereskedelmi vezető, majd hozzátette: 2014 óta vannak kapcsolatban a játékot összefogó Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
Gila Éva marketingmenedzser hozzáfűzte: partnerük, a Magyar Termék Nonprofit Kft. azokat a folyamatokat igyekszik összefogni, amelyek a magyar termékeket népszerűsítik.
Ezúttal azokat a termékeinket igyekszünk bevonni a játékba, amelyek kevésbé ismertek. A játékban a Gyulahús Kft. hat terméke: a Gyulai kolbászfűszeres májas, a szeletelt marhaszalámi, a marha-vékonykolbász és -vastagkolbász, a Kastély szalámi és a kézműves vékonykolbász vesz részt – tette hozzá a cég marketingmenedzsere.
Érdemes kipróbálni a Gyulai még kevésbé ismert termékeit is, hiszen a játékban napi nyereményként pendrive-okat, hetente telefonokat és hátizsákokat, havonta pedig kerékpárokokat sorsolnak ki a fődíjként meghirdetett Suzuki Vitara mellett.