Év végi taggyűlést tartott a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft., Gyula város Turisztikai Desztináció Menedzsment (TDM) szervezete. A találkozó során a tulajdonos piaci szereplők illetve az önkormányzat jelenlévő képviselői a napirendi pontok megtárgyalása mellett határozatot hoztak a vezető tisztségviselők személyéről is. Döntés született a társaság ügyvezetőjének, illetve a felügyelőbizottság elnökének és tagjainak megválasztása ügyében. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetői posztját az elkövetkezendő időszakban is – 2015. január 1-től öt éven keresztül – Komoróczki Aliz tölti be.
A Gyulai Hírlapnak Komoróczki Aliz elmondta, a gyűlés során a felügyelőbizottság elnökét illetően sem történt személyi változás, így a szavazás eredményeképpen továbbra is Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezetője marad a testület élén. A jelenlévők a felügyelőbizottság tagjainak Leel-Őssy Miklóst, a Corso Boutique Hotel ügyvezető igazgatóját, Balázs Attilát, a Hunguest Hotel Erkel igazgatóját, Arató Henriettát, a Gyulai Idegenforgalmi Egyesület alelnökét és Balogh Lászlót, a Kézműves és a Százéves (Reinhardt) Cukrászda üzemeltetőjét választották meg.
- A taggyűlésen szó esett a részletes kidolgozás alatt álló 2015. évi turisztikai marketingtervről is. Ezzel kapcsolatban ki kell emelnem, hogy terveink szerint januárban egy közös televíziós kampányt indítunk a Gyulai Várfürdővel, melynek keretében egy hónapon keresztül naponta kétszer fog megjelenni városunk, illetve a gyulai fürdő és AquaPalota az egyik kereskedelmi csatornán – tájékoztatta lapunkat Komoróczki Aliz.
Az ügyvezető elmondta, a jelenlévőkkel közösen megvitatták a 2015. év fő marketing-célkitűzéseit, melyek között a Gyulai Várfürdővel való együttműködésük további erősítése, valamint – a turisztikai főszezon előtt és után – egy városi egységcsomagra épülő közös marketingkampány elindítása is szerepel.
- 2015-ben továbbra is a belföldi vendégforgalom megtartása és növelése a cél, emellett fel kell készülni belépni a nemzetközi piacra is. Jelenleg a Gyulára érkező turisták 90%-a belföldről érkezik, így nagyobb kitörési lehetőséget rejthet a külföldi vendégkör bővítése. Ehhez azonban további turisztikai termékfejlesztésre és más jellegű marketingtevékenységre lesz szükség. Ez minden bizonnyal forrásbevonást és befektetést igényel, éppen ezért fontos feladataink közé tartozik, hogy az új év első hónapjaiban felkészüljünk a remélhetőleg mielőbb kiírásra kerülő TDM szervezetek fejlesztését támogató pályázatra – ismertette a kft. jövő évi fő célkitűzéseit Komoróczki Aliz.
Az ügyvezető kiemelte, társaságuknak korábban már volt egy nyertes pályázata, ezért úgy érzik, ez alkalommal sem szabad elszalasztaniuk a lehetőséget, mely révén tovább fejleszthetik szervezetüket és a város turisztikai termékeit. A taggyűlés során mindezeken kívül a turisztikai vonzerővel bíró tavaszi rendezvények ügyéről, továbbá üzletrész-átruházásról és – a PTK változásainak megfelelően – a társaság törzstőkeemeléséről is tárgyaltak.

























