Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Mától csak időponttal rendelkezőket fogadnak a kormányablakok és okmányirodák

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • MTI • HÍREK • 2020. március 18. 11:30
Mától csak időponttal rendelkezőket fogadnak a kormányablakok és okmányirodák
Az elkészült okmányokat nem lehet személyesen átvenni az ügyfélszolgálatokon, azokat kizárólag postai úton kézbesítik

Március 18-tól csak időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok, okmányirodák és más kormányhivatali ügyfélszolgálatok, a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ügyfélfogadása pedig határozatlan ideig szünetel a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozásáért – közölte a Miniszterelnökség szerdán az MTI-vel.

A közleményben azt írták, hogy a kormányablakokban és az okmányirodákban nem lehet sorszámot húzni, az ügyfélkapus azonosítóval rendelkezők a magyarorszag.hu oldalon, az ügyfélkapuval nem rendelkezők pedig az éjjel-nappal ingyenesen hívható 1818-as telefonszámon kérhetnek időpontot. A kormányhivatalokba és járási hivatalokba történő időpontfoglalás lehetőségeiről a kormanyhivatal.hu oldalon lehet tájékozódni. A kormányhivatalok, járási hivatalok ügyfélszolgálatain korlátozhatják az egyidejűleg az ügyféltérben tartózkodó ügyfelek számát is – tették hozzá.

Tájékoztattak arról is, hogy az elkészült okmányokat nem lehet személyesen átvenni az ügyfélszolgálatokon, a kormányhivatalok és járási (fővárosi kerületi) hivatalok által kiállított hivatalos okmányokat kizárólag postai úton kézbesítik.

A közlemény szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2,8 millió adózó személyijövedelemadó-bevallását készítette el, azokat az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elektronikusan is véglegesíthetik. Az elfelejtett ügyfélkapus felhasználónevet és jelszót mostantól az ingyenesen hívható 1818-as kormányzati ügyfélvonalon keresztül is meg lehet kérdezni.

A Miniszterelnökség arra kéri a lakosságot, hogy az ügyfélszolgálatokat csak halaszthatatlan esetben keressék fel személyesen, válasszák az elektronikus ügyintézési felületeket és telefonon kérjenek tájékoztatást. Személyes ügyintézéskor pedig az ügyféltéren kívül, egymástól legalább 1,5-2 méter távolságot tartva várakozzanak.

 

Összes cikk - lent (max 996px)
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)