A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket – tájékoztatott közleményében a hivatal.
Mint írták, a járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A közlemény kitért arra is, az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
A békéscsabai (5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 1.), központi ügyfélszolgálat módosított nyitvatartása: hétfő 8.30- 16 óráig, kedd 8.30-12 óráig, szerda 8.30-16 óráig, csütörtök 8.30-12 óráig és péntek 8.30-11.30-ig.

























