Kiss Tamásné elmondta, hogy a felújítások elindultak, de a lakók sem az ütemmel, sem a kivitelezés minőségével nincsenek megelégedve. Az épületeket 2019 májusában állványozták fel, de erről sem tájékoztatták időben a tömbökben lakókat.
Mint mondta, mindezeket jelezték a lakásszövetkezet felé, a problémák egy része korrigálásra került, de az ottlakók továbbra sem elégedettek, hiszen a lakásfelújítási alapot, amelyből a beruházás megvalósul, 20 éven keresztül kell fizetniük a lakóknak.
A képviselő kifejtette, hogy az önkormányzathoz és a hozzá beérkezett panaszok miatt lakossági fórumot hívtak össze két nappal ezelőtt, amely során mindenki beszámolhatott a panaszairól, mint a munka nem megfelelő ütemezése vagy éppen a kommunikáció hiánya.
Alt Norbert kiemelte: a lakótelep felújítását az Otthon Lakásszövetkezet végzi, az önkormányzatnak nincs hozzá, az ottlakók viszont hozzájuk fordultak segítségéért, ráadásul többször éltek panasszal, mint egy átlagos felújítás során az megszokott.
– A fórum tapasztalatait összegezve azon gondolkozunk, hogy hogyan tudnánk segítséget nyújtani a lakóközösségnek, hiszen többeket kár ért, a kivitelezés minősége több helyen kritikán aluli – fogalmazott az alpolgármester, valamint hozzátette, hogy az is elfogadhatatlan, hogy ekkora beruházásnál nincs műszaki ellenőr.
Kérdésünkre Kiss Tamásné elmondta, hogy az Otthon Lakásszövetkezet elnöke is részt vett a fórumon, ahol meghallgatta a panaszokat és próbált választ is adni azokra, több-kevesebb sikerrel. Hangsúlyozta: rendkívül fontos, hogy javuljon a kommunikáció a felek között, mert csak így lehet sikeres a beruházás.