Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Diamond díjjal ismerték el a Gyulahús Kft.-t

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • S. E.HÍREK • 2019. november 28. 13:02
Diamond díjjal ismerték el a Gyulahús Kft.-t
A cég a Gyuláról Gyulait kampányáért kapta az elismerést

Gila Éva (középen) átveszi a díjat Papp-Váry Árpádtól, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánjától és Komáromi Esztertől, a Magyar Marketing Szövetség főtitkárától

Fotó: Magyar Marketing Szövetség

Diamond díjjal ismerte el a Gyulahús Kft.-t a Magyar Marketing Szövetség, az elismerést Gila Éva, a cég marketingmenedzsere vette át november 27-én Budapesten.

A szakember lapunknak elmondta: a húsipari cég a Gyuláról Gyulait kampányáért kapta az elismerést márkaépítés kategóriában.

Mint megtudtuk, a Magyar Marketing Szövetség kiírására százegy pályázat érkezett. A Gyulahús díjazott kampánya kapcsán a zsűri kiemelte: a cég nem csupán hagyományos kommunikációs stratégiát folytatott, hanem felismerte a városi turizmusban rejlő lehetőségeket, ami jól mutat, hogy 2014 óta folyamatosan együtt dolgozik a helyi szolgáltatókkal.

 

 

Fotó: Magyar Marketing Szövetség

Gila Éva úgy fogalmazott: sok pozitív visszajelzést kapott a szakmától, ami nagy elismerés a cég számára. Hozzátette: kampányukkal sikerült magasabb szintre emelnünk a hagyományos vállalati kommunikációt.

– Élményalapú információt igyekeztünk adni a turistáknak. Évente mintegy kétszázezren érkeznek a városba, ha sikerül őket megszólítanunk, az nemcsak nekünk, hanem a gyulai turisztikai szektor szereplőinek is jó. Egy jó kampánnyal a városmarketinget is erősíthetjük – fejtette ki.  

A díj kapcsán Görgényi Ernő Facebook-oldalán aláhúzta: a cég munkájával nemcsak a Gyulai márkanevet erősítik, hanem Gyulát mint települést is népszerűsíti.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)