A NAV-ügyfélszolgálatok kormányablakokba költöztetésével lényegesen könnyebb lesz az adóügyintézés. Bár az elmúlt időkben folyamatosan bővült az interneten elvégezhető adóhivatali teendők köre, sokan még mindig a személyes ügyintézésben bíznak a leginkább. Ezért szükséges, hogy az adóhivatal szolgáltatásai könnyen, az ügyfelekhez a lehető legközelebb elérhetők legyenek.
A korábbi ügyfélszolgálati helyeket kiváltó NAV-ablak nyílik november 29-én Orosházán, decemberben Szarvason, Mezőkovácsházán, Szeghalmon és Sarkadon, majd 2018. januárjában Gyulán és Békésen. Ezeken a településeken eddig nem volt ügyfélszolgálata a NAV-nak, így a jövőben az ügyfelek ezeken a helyeken is helyben, személyesen intézhetik adó ügyeiket.
Az új ügyintézési helyeken az ügyfelek például bejelenthetik adataik változását, leadhatják különféle nyomtatványaikat, kérelmeiket, bevallásaikat, kérhetnek csekket, nyomtatványokat, rendelkezhetnek állandó meghatalmazottjukról, és a NAV segítségével kijavíthatják, önellenőrizhetik a bevallásukat. Nemcsak a folyószámla aktuális állásáról, hanem szinte minden témakörre kiterjedő tájékoztatást kérhetnek és kaphatnak a NAV szakembereitől.