
Földi István (tanyagondnok):
– A tévében figyelemmel kísérem a híradót és a híreket, rádiót hallgatok, és az újságokat is olvasom, de nem sok politikai hirdetést láttam, hallottam eddig. A kampányidőszakban nálunk mindig is jellemző volt, hogy egymást befeketítsék a rivális szervezetek, de idén, hogy úgy mondjam, nem olyan „hangos” a politika. Legutóbb már ilyenkor egy sokkal nagyobb horderejű és volumenű kampányt éltünk meg, a mostani azonban egy csendesebb választást ígér. A pártok aktivistái engem még nem találtak meg, valószínűleg azért, mert napközben dolgozom, de nem is baj. Nem vagyok semmilyen politikai szervezet tagja, de bízom a számomra szimpatikus párt győzelmében.
Vanyó Szilárd (gasztronómus):
– Az elmúlt kampányokhoz képest a mostani sokkal visszafogottabb, nem köszön vissza minden kirakatból valamelyik párt reklámja. A közmédiában ugyan folyik az erőfitogtatás, mindenki azzal hirdeti magát, hogy a másik mennyire rossz, de szerintem én aligha lennék már befolyásolható. Úgy gondolom, hogy az emberek többsége az elmúlt évek ténykedését veszi majd alapul a szavazófülkében, nem a kampányidőszak ígéreteit. Számomra eleve a mostani kampány nem más, mint hitelét vesztett emberek harca, mindegyik párt érdeke, hogy a lehető legtöbb botrány kísérje a választási kampányt, nem pedig az, hogy az embereket kellően tájékoztassák a valós helyzetről.


























