Szállásadói fórumot rendezett a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft., közösen a fürdővárosi polgármesteri hivatallal és a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Békés Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságával, március 28-án a városháza dísztermében.
Komoróczki Aliz, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta: a fórum fő célja, hogy a gyulai szálláshelyek üzemeltetői első kézből értesüljenek az őket is érintő adózási szabályváltozásokról, az aktualitásokról, valamint az újításokról. Hozzátette: bemutatják az általuk kínált új és megújult szolgáltatásokat is. Idén több újdonságot is bevezetnek, amelyek közül kiemelendő a Visit Gyula Card megújult informatikai háttere.
A megjelenteket Görgényi Ernő polgármester köszöntötte. Mint fogalmazott, Gyula városában a turizmus az egyetlen olyan gazdasági szektor, amelyben valódi és tartalommal megtöltött együttműködés zajlik, már közel másfél évtizede, ennek az eredménye pedig a vendégforgalmon is látszik. Aláhúzta: a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft., helyi szervezőerőként, lassan tizenöt éve dolgozik a fürdővárosi szállásadókért, azok észrevételeit, véleményét és igényeit is figyelembe véve.
A köszöntő után Kovács Tamás, a NAV Békés Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának igazgatója az adózás digitális fejlesztéseiről számolt be, Bárdos Diána ügyélkapcsolati referens az adózási szabályokról, Farkas Éva ellenőrzési igazgatóhelyettes pedig az adóellenőrzésről tartott előadást.
A folytatásban Komoróczki Aliz az új szolgáltatásokról beszélt a jelenlévőknek, Fekete Tamás, a Quilaq Solutions Kft. a gyulai infokommunikációs rendszerről és a Visit Gyula Cardról adott elő.