A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon belül és kívül, emellett a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A díjjal járó védjegy ráirányítja a figyelmet a kiváló hazai fogyasztói, üzleti és innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira – olvasható a MagyarBrands oldalán.
„A tapasztalat azt mutatja, hogy a hazai termékek és márkák iránt egyre növekszik a vásárlói bizalom” – értékelte a díjat Borbély Eszter.
„Az idén ismét elnyert díj bizonyítja, hogy milyen közel állunk a magyar fogyasztók szívéhez, és hogy megfelelő szakmai felkészültséggel nagyobb mennyiségben is lehet sokak számára kedvelt, elérhető árú termékeket készíteni és forgalmazni, hazai és nemzetközi szinten is elismert minőségben” – tette hozzá.