Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Pénzügyi ügyintézőt keres a polgármesteri hivatal

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • HÍREK • 2022. január 29. 07:12
Pénzügyi ügyintézőt keres a polgármesteri hivatal
Mutatjuk a részleteket

Gyulai Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Gyulai Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztály

pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozott idejű várhatóan 2023.11.06 -ig tartó közszolgálati jogviszony.

 

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő.

 

A munkavégzés helye:

Békés megye, 5700 Gyula, Petőfi tér 3.

 

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (Ill. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

  1. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Gyula Város Önkormányzata és intézményeinek az államháztartás rendje szerinti pénzügyi, számviteli, gazdálkodási feladataival kapcsolatos teendők ellátása az ASP rendszerben. Az ASP rendszer gazdálkodási szakrendszerének kezelése, gazdasági események kontírozása, könyvelése, analitikus nyilvántartások vezetése, kötelezettségvállalások rögzítése, nyilvántartása.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) Gyulai Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a Gyulai Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető egyes juttatásokról és támogatásokról szóló 7/2015. (Ill. 30.) önkormányzati rendeletének, valamint a költségvetési rendelet rendelkezései (emelt illetmény alap) az irányadók. az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • középfokú képesítés, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • mérlegképes könyvelői végzettség,
  • megfelelés az 599/2021. (X. 28.) Korm. rendeletben foglaltaknak,
  • ne álljon a tevékenység folytatását kizáró vagy korlátozó foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • államháztartási mérlegképes könyvelői képesítés,
  • önkormányzati pénzügyi területen szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű ASP-KATI, ASP-Kaszper pénzügyi rendszer ismeret,
  • felhasználói szintű ÁNYK program ismeret,
  • regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés.

 

Elvárt kompetenciák:

  • önálló, pontos precíz munkavégzés,
  • rugalmasság, terhelhetőség,
  • szervezőkészség és kommunikációs készség.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte),
  • szakirányú végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • motivációs levél,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nem áll fent vele szemben a Kttv. 84. – 87. §-aiban meghatározott egyetlen összeférhetetlenségi ok sem.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2022. március 1. napjától tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. február 18.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Lipták Judit pénzügyi osztályvezető nyújt, a 06-66/526-881-os telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton, a pályázatnak a Gyulai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (5700 Gyula, Petőfi tér 3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 16-1/2022., valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi ügyintéző. Vagy személyesen: Mrafkó-Gyepes Mónika humánpolitikai ügyintéző részére, Békés megye, 5700 Gyula, Petőfi tér 3. 1. emelet 36. iroda).

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

I. forduló: a pályázatok beérkezése. II. forduló: az 1. forduló alapján kiválasztásra kerülő jelentkezők személyes meghallgatása. Ill. forduló (szükség esetén): a kiválasztást elősegítő tudásfelmérés a II. forduló alapján kiválasztásra kerülő jelentkezőknél.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. február 28.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • Gyulai Hírlap hetilap – 2022. január 29.
  • Gyulai Hírlap online – www.gyulaihirlap.hu – 2022. január 29.
  • Gyula város honlapja – www.gyula.hu  – 2022. január 29.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.gyula.hu honlapon szerezhet.

Összes cikk - lent (max 996px)
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)