Daka Zsolt kiemelte: az arculatot tulajdonképpen finomították, nem akarták teljesen megváltoztatni a vásárlók által ismert és szeretett csomagolásokat. Az eddigi értékeket és jegyeket, amelyek az előző csomagolásokon jól működtek, átvezették az új arculatba is.
Céljuk volt, hogy szárazárukat, a szeletelt húskészítményeket olyan egységes arculattal jelentessék meg a piacon, amely a vevők számára könnyen felismerhető, könnyen tudják azonosítani a gyulaival – tette hozzá.
Hangsúlyozta: az is szempont volt, hogy vékonyabb csomagolóanyagokat használjanak, ezáltal csökkentsék a környezetterhelést. Mindehhez hozzájárul az is, hogy részben újrahasznosított anyagból készítik a csomagolásokat.
A közeljövőben a felvágottak, vörösáruk megjelenését is megváltoztatják.
Az ügyvezetőtől megtudtuk azt is, hogy a koronavírus-járvány alatt világossá vált, hogy a vásárlók a védőgázas termékeket keresik, ezért a vákumfóliázott árukat hamarosan kivezetik a piacról.
Tamáskovitsné Gila Éva hozzátette: a gyulai kolbász 2013 óta hungarikum, ezt pedig már a csomagolásokon is jelzik. Mint mondta, ezzel az volt a céljuk, hogy még inkább kiemeljék a termék magyar eredetét.
A marketingmenedzsertől megtudtuk, hogy jövő hét hétfőtől, október 4-től új nyereményjátékuk indul. A részvételhez nem kell mást tenni, mint a vásárlás után megőrizni a blokkot, majd az azon található AP-kódot feltölteni a nyerjagyulaival.hu oldalra. A játékosok nyerhetnek kétéjszakás hétvégét két gyulai szállodába is, belépőket a helyi múzeumokba, a fődíj pedig 1 millió forint lesz.