Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - A Gyulahús Kft. is beszállt a hazai termékek népszerűsítésébe

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2021. február 11. 15:30
A Gyulahús Kft. is beszállt a hazai termékek népszerűsítésébe
A hazai munkavállalókat és gyártókat is segítik az országos kampánnyal

Tamáskovitsné Gila Éva

Fotó: Gyulai Hírlap 

A Gyulahús Kft. idén is csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! országos kampányhoz, amellyel a magyar termékeket népszerűsítik – mondta el lapunknak Tamáskovitsné Gila Éva, a cég marketingmenedzsere.

Mint megtudtuk, a kampány egyik célja, hogy a vásárlók megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású termékekhez jussanak. Emellett az is fontos szempont, hogy a vevők hozzájárulhatnak a hazai védjeggyel rendelkező termékek előállítóinak fejlődéséhez, valamint a munkahelyteremtéshez és a hazai gazdaság élénkítéséhez.

Tamáskovitsné Gila Éva elmondta: folyamatosan érdemes felhívni a figyelmet a magyar termékek jó minőségére. Hozzátette: a hazai termékek vásárlásával a vevők hozzájárulhatnak a hazai munkahelyek megtartásához.

Emellett a hazai gyártók előnyben részesítésével rövidül az értékesítési lánc, ezáltal kisebb a környezetterhelés, és frissebbek lehetnek a termékek – emelte ki.

– Februárban a TV2 csoport csatornáin több hazai gyártó is szerepel, azzal az üzenettel, hogy nem vagyunk egyformák, de közös bennünk, hogy szeretjük a magyar termékeket – ismertette a részleteket. 

Hozzátette: a Gyulahús Kft. szakmai lapokban is megjelenik majd, ahol a gyártók és a kereskedők is láthatják, mennyire fontos számukra a minőség, valamint az, hogy a vásárlók magyar terméket válasszanak. 

Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba 

Elmondta: termékeik közül a hungarikumnak számító gyulai kolbász és a gyulai májas a legismertebb és a legnépszerűbb. Mint megtudtuk, utóbbi csaknem 40 éve kapható a boltokban. 

A szakember arról is beszélt, hogy a májast gyártó üzemünkben virslit, párizsit, sonkaféléket, rakott nyelvet és szalonnákat is gyártanak.

Tamáskovitsné Gila Éva kiemelte: a gyulai cég elsősorban a belföldi piacokra termel, de termékeik Angliától Hongkongig sok helyre eljutnak.

Az országos kampányt szervező Magyar Termék Nonprofit Kft. a kezdeményezéshez kapcsolódóan szerdán online sajtótájékoztatót tartott, ahol vezető kereskedelmi és húsipari cégek képviselői beszéltek arról, hogy milyen hatást gyakorolt a koronavírus-járvány a hazai élelmiszergyártásra.

A Gyulahús Kft. marketingmenedzsere az eseményen kifejtette: a pandémia hatására nőtt az előrecsomagolt termékek népszerűsége. A járvány gazdasági és életmódbeli hatásainak tudható be az is, hogy többen keresik az ismert, megbízható márkák magasabb minőségű termékeit, valamint az olcsó húsárukat.  

A szakember elmondta: azok a márkák tudtak megerősödni, amelyeknél átlátható és nyomon követhető a termék útja. 

– Megjelent az emberek gondolkodásában a biztonságra való törekvés, amit egy-egy nagyobb, komoly minőségbiztosítási rendszerrel rendelkező gyártó könnyebben tud igazolni és promotálni – emelte ki.

GYULAI HÍRLAP • 2021. február 11. 15:30
Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)