A Gyulahús Kft. idén is csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! országos kampányhoz, amellyel a magyar termékeket népszerűsítik – mondta el lapunknak Tamáskovitsné Gila Éva, a cég marketingmenedzsere.
Mint megtudtuk, a kampány egyik célja, hogy a vásárlók megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású termékekhez jussanak. Emellett az is fontos szempont, hogy a vevők hozzájárulhatnak a hazai védjeggyel rendelkező termékek előállítóinak fejlődéséhez, valamint a munkahelyteremtéshez és a hazai gazdaság élénkítéséhez.
Tamáskovitsné Gila Éva elmondta: folyamatosan érdemes felhívni a figyelmet a magyar termékek jó minőségére. Hozzátette: a hazai termékek vásárlásával a vevők hozzájárulhatnak a hazai munkahelyek megtartásához.
Emellett a hazai gyártók előnyben részesítésével rövidül az értékesítési lánc, ezáltal kisebb a környezetterhelés, és frissebbek lehetnek a termékek – emelte ki.
– Februárban a TV2 csoport csatornáin több hazai gyártó is szerepel, azzal az üzenettel, hogy nem vagyunk egyformák, de közös bennünk, hogy szeretjük a magyar termékeket – ismertette a részleteket.
Hozzátette: a Gyulahús Kft. szakmai lapokban is megjelenik majd, ahol a gyártók és a kereskedők is láthatják, mennyire fontos számukra a minőség, valamint az, hogy a vásárlók magyar terméket válasszanak.
Elmondta: termékeik közül a hungarikumnak számító gyulai kolbász és a gyulai májas a legismertebb és a legnépszerűbb. Mint megtudtuk, utóbbi csaknem 40 éve kapható a boltokban.
A szakember arról is beszélt, hogy a májast gyártó üzemünkben virslit, párizsit, sonkaféléket, rakott nyelvet és szalonnákat is gyártanak.
Tamáskovitsné Gila Éva kiemelte: a gyulai cég elsősorban a belföldi piacokra termel, de termékeik Angliától Hongkongig sok helyre eljutnak.
Az országos kampányt szervező Magyar Termék Nonprofit Kft. a kezdeményezéshez kapcsolódóan szerdán online sajtótájékoztatót tartott, ahol vezető kereskedelmi és húsipari cégek képviselői beszéltek arról, hogy milyen hatást gyakorolt a koronavírus-járvány a hazai élelmiszergyártásra.
A Gyulahús Kft. marketingmenedzsere az eseményen kifejtette: a pandémia hatására nőtt az előrecsomagolt termékek népszerűsége. A járvány gazdasági és életmódbeli hatásainak tudható be az is, hogy többen keresik az ismert, megbízható márkák magasabb minőségű termékeit, valamint az olcsó húsárukat.
A szakember elmondta: azok a márkák tudtak megerősödni, amelyeknél átlátható és nyomon követhető a termék útja.
– Megjelent az emberek gondolkodásában a biztonságra való törekvés, amit egy-egy nagyobb, komoly minőségbiztosítási rendszerrel rendelkező gyártó könnyebben tud igazolni és promotálni – emelte ki.