Az elismerést azért hozták létre, hogy lehetőséget adjanak azoknak a vállalkozásoknak, amelyek termékük magas minőségével szeretnének kitűnni a hazai és nemzetközi termékek közül.
– A fogyasztók figyelme egyre inkább hagyományos, adalékmentes termékek felé fordul, így folytatva eddigi utunkat, a Gyulahús Kft. is reagál ezekre az igényekre – mondta lapunknak Daka Zsolt, a cég ügyvezetője.
Hozzátette: a szárazkolbász megjelenésében és ízharmóniájában is a gyulai termékvilágot tükrözi, nem tartalmaz adalékanyagokat, glutént és laktózt sem, de a megszokott és elvárt ízélményt kapják a fogyasztók.
Mint mondta, a termék csomagolásának tervezésekor is kiemelt szempont volt az eredetiségre, múltra történő utalás, az adalékmentességet pedig a Gyulahús Kft. által megalkotott „Free From” logó jelzi.
Daka Zsolt kiemelte: a terméket 2019 nyarán a márkaboltjaikban, majd a Csabai Kolbászfesztiválon tesztelték, és a pozitív vélemények után elkezdték azt kiajánlani a magyar kereskedőknek és exportpartnereiknek.