A cég kiválasztott tizenhatot az ország számos nevezetessége közül, a látogatók pedig egy kép feltöltésével – akár egy szelfivel is – be tudtak jelentkezni az adott helyszínre. Elegendő kép feltöltése után a helyszín aktívvá vált egy térképen, az összes helyszín aktiválódása után, a pontokat összekötve pedig egy szívalakot kaptunk.
A Spar Magyarország nem érte be ennyivel, ugyanis azt a vállalást tették, hogy ezer kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1 millió forintot adományoznak a Máltai Szeretetszolgálatnak. A szükséges képmennyiség már az első hétvégén összegyűlt, augusztus 20-án pedig az utolsó helyszín is aktiválódott, így az államalapítás ünnepén „dobbant meg" az ország szíve.
A kampányról szóló közleményben kiemelték, hogy a tizenhat helyszín közül Gyula és Lillafüred voltak a legaktívabbak: összesen 860 darab kép érkezett a két helyről a kampány ideje alatt.