Képünkön (balról jobbra): Gila Éva, Daka Zsolt, Kun Miklós és Pikóné Tóth Henriett
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
A Gyulahús Kft. és a Gyulai Várfürdő közös ajtótájékoztatóján Pikóné Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nkft. marketingasszisztense hangsúlyozta, hogy az attrakció amellett, hogy egyedülálló, minden korosztályt megszólít, a mobiltelefonok elterjedésével azonnal emlékeket küldhetünk a család otthon maradt tagjainak.
– Mindig örömteli, ha szorosabbá válik a kapcsolat a város turisztikai szereplői között, ami azért is fontos, mert közös erővel nagyobb eredményeket tudunk elérni. Most egy üzenetben kommunikálhatjuk, hogy a városban komplex kínálat várja a vendégeket, ami hozzájárul ahhoz Gyulát válasszák nyaralásuk helyszínéül – emelte ki Pikóné Tóth Henriett.
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
Kun Miklós, a Gyulai Várfürdő igazgatója kifejtette: az együttműködés mindenki számára jó, így más közös terveik is vannak a Gyulahús Kft.-vel. A jövőben talán a várfürdő számára készült gyulait ehetnek majd a fürdőzők.
Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezetője kitért arra, hogy a dekoráció egy tavalyi reklámkampányukban szerepelt először, és a legutóbbi békéscsabai kolbászfesztiválon már fényképezkedhettek a látogatók hasonló ágyneműben. Mivel az őszi akció népszerűnek bizonyult, nem volt kérdés, hogy valamilyen más módon folytatni kívánják azt.
Lapunknak Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketingmenedzsere azt is hozzátette: az elkészült képek most ajándékokhoz is segíthetik a szerencséseket, hiszen aki a Gyulahús Kft. Facebook-oldalára feltölti a standon készült fotóit, sorsoláson vesz részt. A nyertesek között ajándékcsomagokat és kolbászmintás ágyneműt sorsolnak ki a szervezők.
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter