Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Ajtót nyit a vállalkozóknak Gyula Város Önkormányzata

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • H. É. • HÍREK • 2012. december 12. 15:27
Ajtót nyit a vállalkozóknak Gyula Város Önkormányzata
Marketinggel a válság ellen címmel Matthew Sachs marketing szakember tartott szemináriumot ma délután a városházán
Matthew Sachs szemináriumán. Fotó: Gyulai Hírlap - H. É.

Marketinggel a válság ellen címmel Matthew Sachs marketing szakember tartott szemináriumot ma délután a városházán. A szakember az ingyenes rendezvényen nem egy-egy részterület megoldásairól, hanem a valódi cégépítéshez szükséges rendszerekről, azok kialakításáról beszélt.

– A rendezvény lényege, hogy ajtót nyissunk a vállalkozóknak. A cégvezetők magányos harcot vívnak, harcolnak az alkalmazottaikkal, a családjukkal, a piaci környezettel, viszont abban senki nem segít nekik, hogy előrébb jussanak emberileg, céges szinten, marketing területén. Mi felkaroltuk őket és elmondjuk, hogy a modern marketing milyen lehetőséget tartogat nekik.

Matthew Sachs véleménye szerint két választási lehetősége van a vállalkozónak egy nehéz piaci helyzetben: beletörődik és nem tesz semmit, vagy elkezdi keresni a lehetőségeket. A szeminárium első része arról szólt, hogy ha megtaláltuk a lehetőséget, azt hogyan kell profin megragadni, hogyan fog garantáltan működni a vállalkozás. Második részében azt ecsetelte az előadó, hogy egy cégben milyen rendszereknek kell működnie, hogy az egész működjön.

– Nagyon sok vállalkozó ötletszerűen építi a cégét, ahol gond van, éppen odakap egy kicsit. Egyszer az alkalmazott sír, azután amoda kell egy kis pénz, a vállalkozó szétaprózza magát, éppen azzal foglalkozik, ami eszébe jut. Ezzel az a probléma, hogyha ha nem szűk keresztmetszetet fejlesztünk, akkor semmit nem cselekedtünk, hiba tettünk bele pénzt és munkát, a cég nem haladt előre. Piac mindig van, az emberek vásárolnak, de nem mindegy hogy kitől. A lehető legnehezebb iparágban is el lehet érni, hogy tőlünk vásároljon az, aki még vásárol – hangsúlyozta a marketing szakember.

Matthew Sachs tizennégy éve foglalkozik vállalkozásépítéssel, saját cégek különböző formáit próbálta ki. Ebben volt hagyományos kiskereskedelmi munka plázában, volt direkt értékesítés, webáruház-építés, MLM, külföldi cég építése. Saját bevallása szerint ez idő alatt figyelt, jegyzetelt,nagyon sokat tanult, mely tudás rendszerré állt össze. A mintegy másfél évtized után szélesebb körben kívánja átadni ismereteit, s megmutatni mit kell tenni.

 

 

Fotó: Gyulai Hírlap - H. É.
Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)