
A Gyulai Várfürdő elindította belföldi és külföldi médiakampányait. A turisztikai főszezonra való készülődést minden évben akciók, kampányok, megjelenések és kiállítások előzik meg. A vendéforgalmi adatokból kiindulva a fürdőt kb. 80-90 %-ban belföldi turisták keresik fel, a külföldi turisták között pedig elsősorban Romániából, a határ menti megyékből érkeznek fürdővendégek. Nagy a verseny, ezért a romániai megjelenéseket az idén sem kívánjuk elhanyagolni vagy kihagyni marketing tervünkből. A cél közös, hiszen minden turisztikai szereplő szeretne a jelenleginél nagyobb romániai vendégforgalmat, a város szempontjából pedig növelni a vendégéjszakák számát és az idegenforgalmi adóbevételt. A romániai kampányt a Hunguest Hotel Erkellel közösen indítjuk március hónapban. Akciós csomagajánlatot állítottunk össze a román vendégek megnyerésére (hunguesthotels.hu).
Kampányunk jelenleg négy megyében (Arad, Bihar, Temes és Kolozs) zajlik internetes felületeken és rádióban (Temesvár). Óriási banner-hirdetés hívja fel a figyelmét a www.aradon.ro, a www.bihon.ro, a www.clon.ro és a www.tion.ro hírportálokon. Kiadványaink szerepelnek a bukaresti, kolozsvári, brassói, temesvári és craiovai kiállításokon.
Belföldön az ország legnagyobb turisztikai vásárán, az UTAZÁS kiállításon jelentünk meg először a szakma és a nagyközönség előtt. Gyula város standján saját pulton kínáltuk ajánlatainkat az érdeklődőknek. Debrecenben és Miskolcon is részt veszünk idegenforgalmi vásárokon. Televíziós reklámfilmet készíttetünk, melyet országos vezető televíziós csatornák mutatnak, be kampányunk fókuszába állítva Gyulát, a történelmi fürdővárost és a Gyulai Várfürdőt, az egészség bástyájá – tájékoztatta a Gyulai Hírlapot Sinai-Hajnal Edit, a várfürdő marketing-menedzsere.


























