
A 2011. év végére a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. nagyszabású marketingkampányt indított annak érdekében, hogy karácsonykor, szilveszterkor és a két ünnep közötti időszakban minél többen forduljanak meg városunkban. Összesen 17 internetes oldalon, utazási portálon, illetve helyi, országos és romániai rádiókban hívtuk fel az érdeklődők figyelmét a különböző akciókra. A kampány lehetőséget nyújtott arra is, hogy vadonatúj turisztikai portálunkat – a www.visitgyula.com honlapot – népszerűsítsük és funkcionálisan is megismertessük az internetes szolgáltatások kedvelőivel.
A szállodák visszajelzései alapján a karácsony családias hangulatban telt, míg két ünnep között több szálloda is telt házzal működött. A szállodák egyéni ajánlatai, mulatságra hívogató programkínálatai meghozták a szilveszterezni vágyók utazási kedvét, melynek köszönhetően a megkérdezett szállodák 60–100%-os szobakihasználtsággal büszkélkedhettek. Akik a csillagos égbolt alatt szerettek volna búcsút inteni az óévnek, az utcabálban lehetőségük nyílt rá. Sokan éltek is ezzel a lehetőséggel, hiszen a Városház utca Kossuth utcai torkolatánál, a Bols Cafe előtt fergeteges parti kerekedett.

























