
Kedvezmények TDM-tagoknak
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. tulajdonosi köre részére jelentős kedvezményeket biztosít szolgáltatásainak díjaiból. Tekintettel arra, hogy a Gyulai Idegenforgalmi Egyesület is a TDM tagok között van, így az egyesület minden tagja egy bizonyos mértékig csökkentett díjszabásra jogosult. A kedvezmények igénybevétele az egyesülettől kapott igazolás bemutatásával lehetséges. Visszamenőlegesen az engedményt érvényesíteni nem lehet. Az igazolás beszerzése ügyében, kérjük, keresse fel az egyesületet! A szolgáltatások árairól tájékozódhatnak a www.gyula.hu turisztikai oldalának „Hirdetési ajánlat” menüpontjában. Amennyiben Ön turisztikai szolgáltató, még nem tag, és csatlakozni kíván a szervezethez, ezt a Gyulai Idegenforgalmi Egyesületen keresztül megteheti. A marketingakciókhoz, kampányokhoz való csatlakozás ügyében keresse irodánkat, és figyelje rovatunkat!
Vendéglátósok, figyelem!
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. felhívja a vendéglátóhelyek figyelmét a gyula.hu turisztikai weboldala által biztosított hirdetési felületekre. Cégünk az éttermek, cukrászdák részére, most havi 1250 Ft-tól ajánl hirdetési felületeket, melyeken leírást, fotókat, mellékleteket, elérhetőségeket helyezhet el. Oldalunk már most közel havi 13000 látogatóval büszkélkedhet, mely szám a szezon folyamán csak növekedni fog, így érdemes hirdetését hosszabb időre lekötni. Várjuk minden hirdetni kívánó jelentkezését az ambrus.luca@invitel.hu e-mail címen.
Szezonélénkítő kampányok
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. párhuzamosan több médiában is kampányokat indított, a várost hirdetendő. Internetes hirdetéseink immár harmadik hete tűnnek fel olyan igen forgalmas weblapokon, mint a Nők Lapja Café, Story Online, Cosmopolitan vagy Wellness Café, hogy csak néhányat említsünk. A megjelenések kifejezetten az adott oldal célcsoportját alapul véve, a számukra leginkább figyelemfelkeltő témában készültek, s megcélzott közönségtől függően, szállásokat, rendezvényeket, szolgáltatásokat emelnek ki városunkban. Természetesen hagyományos médiákat is használunk a vendégek csábítására: több mint egy hónapon keresztül futnak a Gyulai Várfürdő és a város közös imázs-filmjei az M1, Duna Tv, RTL Klub és a TV2 csatornákon még a szezont megelőzően, sőt az ország legnagyobb rádióiban is spotokkal kívánjuk felhívni a figyelmet a városunk nyújtotta lehetőségekre. Gyula városa a közeljövőben szintén megjelenik több szaklapban, és hamarosan a Kiskegyed című népszerű női lap is hosszabban foglalkozik az úti céllal. A szezon erősítésére szintén vannak már tervek, hiszen már zajlanak a tárgyalások több nagy hazai utazással foglalkozó internetes portál szerkesztőségével, illetve ismét átfogó romániai kampányt kívánunk indítani különböző marketingeszközök igénybevételével.


























