
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-t a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Desztináció Menedzsment (TDM) Szervezetté minősítette, és 2011. április 26-án regisztrálták az ország TDM szervezetei közé. A minősítéshez a társaságnak szigorú szakmai követelményeknek kell eleget tennie, mely elsősorban a kft. és Gyula Város Önkormányzata, valamint a gyulai turisztikai attrakciókat üzemeltető szervezetek közötti együttműködésen alapszik.
A regisztrált TDM szervezet jogosult indulni a szervezet fejlesztését célzó pályázatokon. Ezért a minősítés elnyerését követően, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. pályázatot nyújtott be „Gyógyhelyi Turisztikai Desztináció Menedzsment Szervezet fejlesztése Gyulán” címmel (DAOP-2.1.3.11). A projekt nagysága: 118.250.000 forint, melyből 96.724.000 forint támogatás igényelhető az Új Széchenyi Terv keretében.
A projekt keretében több marketingtevékenységet célzó részprojekt kerül majd megvalósításra. A tematikus túraútvonalak kijelölése, kitáblázása, rendszerezése részprojekt keretében ötletes, a helyi sajátosságainkat népszerűsítő túraútvonalak kerülnek kijelölésre, mint például: Túlélő túra, Tejút, Mézút, „Rossz időben, jó helyen”, Kolbász- és sódarút, Körös-part Feketén-Fehéren. A túrák kerékpárral, gyalogosan, kajakkal/kenuval vagy éppen kombinálva, akár túravezetővel, akár egyénileg teljesíthetők. Egy átfogó kiadvány jelenik meg, melyben az utak térképen is összegzésre kerülnek.
Garantált programok kialakításáról már több fórumon is szó esett, melyek pályázati támogatás nélkül is megvalósulnak. A hét minden napján más-más standard program várja a Gyulára látogatókat. A csomagkínálat kulturális, gasztronómiai, szabadidős, sport és szórakoztató zenés esteket ölel fel a gyulai szolgáltatók bevonásával. A programok jegyeit egy zárt számítógépes rendszeren keresztül a TDM tagok árusíthatják közvetlenül vendégeik részére.
A turisztikai információs rendszer fejlesztése keretében a TDM tagok táblarendszert nyernek, valamint egységeiket városi szolgáltatásokat tartalmazó, mini információs-kártyás installációkkal látjuk el.
A Roadshow részprojekt keretében egy gépjármű kerül megvásárlásra, mely kiállítási installációk szállítására alkalmas. A város két képviselője folyamatosan járja az országot, illetve fontosabb célországainkat, Gyula és a TDM tagok népszerűsítésére törekedve.
A Gyula népszerűsítése filmekkel részprojekt keretében több, tematikus tévéfilm kerül felvételre, melyeket a TDM tagok saját marketingjükben is használhatnak. A filmek lejátszásához LCD televíziókat szerzünk be, melyet más nagyvárosok forgalmas helyein állítunk ki a filmek folyamatos vetítéséhez.
A pályázatban a szezonon kívüli rendezvények támogatása is szerepel. Ennek szellemében nagyméretű rendezvénysátort szerzünk be, melyben lehetőség nyílik folyamatosan programot nyújtani a turistáknak. A programok között a helyi termékeket népszerűsítő bemutatók, kóstolórendezvények, valamint az esti populáris szórakoztatóprogramok kerülnek előtérbe. A rendezvények szezonon kívüli időszakainak „üres” hétvégéit töltik ki „Gyula mindig szórakoztat” címmel.
A marketingtevékenységben a TDM tagok népszerűsítése frekventált helyet foglal el. A promóciós eszközök között elsősorban internetes, rádió-, televízió- kampányok és kiadványok szerepelnek.
Amennyiben Ön is csatlakozni kíván szervezetünkhöz, a Gyulai Idegenforgalmi Egyesület tagságán keresztül megteheti.
Bővebb információ: +36-66/561-680


























