
Gyula városa szeptember 28. és október 1. között ismét képviseltette magát a szerbiai Novi Sad immáron 43. alkalommal megrendezett nemzetközi turisztikai vásárán. A korábbi évekhez hasonlóan a Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatósággal karöltve vett részt városunk az eseményen, idén először különálló magyar nemzeti standon. Társrendezvényként horgász-vadász és mezőgazdasági jellegű kínálat, illetve a turizmust péntektől felváltó lovas-eseménnyel együtt kb. 300 kiállító vonzotta a látogatókat, szám szerint közel 50 000 érdeklődőt. Ezt elősegítette, hogy a vásárépület a városközpontban, frekventált, könnyen megközelíthető területen helyezkedik el, olcsó belépőkkel és erős marketinggel élénkítve a forgalmat. Bár ez a szám 20 %-kal meghaladja a tavalyi adatokat, az érdeklődés mégis kissé alacsonyabbnak mondható a korábbinál – ami sajnos megerősíti az általános tendenciát a vásárok tekintetében.
Magyarországról ezúttal is főképp a Dél-Alföld képviseltette magát: Békés megye, Gyula, Orosháza, Szeged, Szentes, Mórahalom és Hajdúszoboszló volt jelen kínálatával. A gyulai városi turisztikai kiadványok közül a legnagyobb érdeklődésre a Gyulai Várfürdőt, illetve a szállásokat bemutató kiadványok tartottak számot, általános bemutatkozó brosúránk pedig friss, mai képet adott a városunkat egyébként régi ismerősként üdvözlő vendégeknek.
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. több attrakcióval is felhívta a figyelmet városunkra: kóstolót kaphattak a gasztronómia rajongói a gyulai pálinka, bonbon és kolbász ízeiből, de a nemrég útjára indult nagyszabású szerbiai médiakampányunk részeként a Magyar Szó című újságban megjelent „kuponért ajándékot” akciónk is nagy sikernek örvendett. Szintén ezen kampány keretében adott az ügyvezető igazgató, Bottás Gyöngyi riportot például a Vajdaság Tv, illetve a Magyar Szó munkatársainak a keddi napon szervezett sajtótájékoztató keretében.

























