Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Gyuláért zenélnek

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • H. É. • KULTÚRA • 2010. július 13. 10:00
Gyuláért zenélnek
Turisztikai kisfilmet forgattak, amely a város értékeit zenei aláfestéssel mutatja be
Rendhagyó és újszerű marketingelemmel bővült a gyulai turizmus eszköztára. Egyedülálló kezdeményezéssel városmarketinget segítő turisztikai kisfilmet készített a Gyulai Big Band. A könnyűzenekar egyéb városnépszerűsítő felszereléssel, dekorációs elemekkel, logós zászlókkal és egységes megjelenésével szolgálja tovább fellépésein városunk népszerűsítését.
A Gyulai Big Band. Fotó: Gyulai Hírlap Online

A történet megismeréséhez több mint egy évet kell visszatekintenünk, amikor lengyelországi testvérvárosunkba, a Wagrovieci Európa Napokra a gyulai delegáció részeként utazott el a Gyulai Big Band. Városunk zenészei első fellépésük alkalmával olyan sikert arattak, hogy a következő fellépésekkor már egy tűt sem lehetett leejteni az érdeklődő testvérváro-siak tömegében. Arról, hogy milyen szerepet tölthet be a Gyulai Big Band a gyulai turisztikában, Baranyó Géza, Gyula Város Képviselő-testülete Turisztikai és Nemzetközi Kapcsolatok bizottságának elnöke és Kepenyes Pál, a big band vezetője tartott sajtótájékoztatót.

– A hihetetlen big band-es siker láttán még Wagrovi-ecben jutott eszembe, hogy a marketinget máshogy is lehet csinálni. Lehet ugyan sztereotípiákban gondolkodni, ahogy – legyünk őszinték – ez Gyulán még mindig történik. Lehet ugyan óriásplakátokat kitenni, lehet újságcikkeket közzétenni és a más megszokott módszereket alkalmazni, ugyanakkor lehet valami újszerű dolgot is hozni – mondta el Baranyó Géza a gyulai zenekart felhozva példaként, mint olyan együttest, amely valóban jó hírvivője lehet Gyulának külföldön és belföldön egyaránt.

Gyula Város Képviselő-testülete korábban 1 millió forinttal támogatta a zenekart, idén 1,5 millió forintot tudtak elkülöníteni támogatásukra. A városvezető véleménye szerint a marketingelemek frissítése rendkívül fontos kérdéssé vált, mivel a turisztikai marketing- re való ráfordítások majdnem megfeleződtek, 28 millió forintra csökkentek. Baranyó Géza szerin talán gerillamarketing-eszközöket kell alkalmaznunk, ezt a szempontot is figyelembe véve esett a Gyulai Big Band-re a választás. Kepenyes Pál elmondta, hogy az immár 15 éves és 22 tagú zenekar a kapott támogatásból többek között új kottapultokat, kottatartóra függeszthető zászlókat, egységes öltözéket és új kottákat vásárolt. Valamint leforgatták az említett turisztikai kisfilmet, mely a város értékeit zenei aláfestéssel mutatja be. 

Íme a kisfilm:

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)