A Gyulahús Kft.
munkatársat keres
RENDSZERGAZDA
munkakörbe.
A munkakörhöz tartozó feladatok:
- Rendszerfelügyelet és üzemeltetés: A Társaság telephelyein a szerverek, hálózatok és operációs rendszerek folyamatos felügyelete, működésük biztosítása. A termelés folyamatait támogató alkalmazások üzemeltetése.
- Hardver- és szoftverkezelés: Telepítés, konfigurálás, frissítés és karbantartás. Adatbázisok felügyelete, kezelése. Az alkalmazottak által használt informatikai eszközök felügyelete (számítógépek, nyomtatók, vonalkód olvasók).
- Biztonság és adatvédelem: A rendszerbiztonság fenntartása, a biztonsági házirendek alkalmazása, a jelszókezelés és a potenciálisan gyanús tevékenységek kiszűrése. Biztonsági másolatok készítése (backup), rendszerek helyreállítása.
- Felhasználói támogatás: Technikai segítségnyújtás a felhasználóknak a rendszerek és programok használatában. Ügyviteli szoftverek támogatása.
- Hálózatkezelés: A számítógépes hálózatok karbantartása, felügyelete. Hálózati hozzáférés konfigurálása, jogosultság kezelés.
- Problémamegoldás és hibaelhárítás: Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és hatékony megoldása. Napi ad hoc informatikai feladatok elvégzése.
- Dokumentáció: A rendszerekkel és folyamatokkal kapcsolatos dokumentációk készítése és naprakészen tartása.
Amit kínálunk:
- Próbaidő leteltével: mobiltelefon, laptop
- Étkezési lehetőség telephelyen belül
- Változatos, kihívást jelentő munkakör
- Folyamatos tanulási lehetőség
Elvárások:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Hálózati ismeretek, Windows-munkaállomások, Office
- Önálló, precíz munkavégzés, megbízhatóság
- Jó kommunikációs készség, rugalmasság
Előnyök:
- 1–3 éves szakmai tapasztalat
- Termelő vagy logisztikai cégnél szerzett tapasztalat
- Gyulai lakos
Érdeklődi lehet:
Ágoston Zita HR-vezetőnél (az agoston@gyulahus.hu e-mail-címen, valamint hétköznapokon 8–16 óra között a 06-30/684-9909-os telefonszámon vagy személyesen (Gyula, Béke sugárút 50.))
























