Sikeresen zárult a Gyulahús Kft. április 8. és május 31. közötti, promócióközpontú kampánya, melynek egyik fő célja volt a termékkategóriák értékesítésének támogatása és a legfontosabb márkaattribútumok erősítése – emelte ki lapunknak Borbély Eszter, a cég marketingmenedzsere.
Kifejtette: a vásárlásra ösztönző kampánynak célja volt a termékek kipróbálásának generálása, a vásárlói lojalitás növelése és a márka vonzóbbá tétele is.
– A márkapozíció megerősítését a márkaimázs frissítése és egy vásárlásra ösztönző promóció szolgálta, amelyhez kapcsolódóan cégünk új reklámfilmet is forgatott, mely televíziós és online felületeken is látható volt – ismertette.
Mint megtudtuk, az ebben megelevenedő „Gyulai miliő” megteremtéséhez Wes Anderson filmrendező ismert alkotásainak látványvilágából merítettek ihletet.
– A reklámfilmben a Gyulaival egy valódi álomvilágba kerülünk, ahol mindig vidámak az emberek, ahol még a kerítés is kolbászból van – részletezte.
Elmondta: a reklámfilmet, mely a YouTube-on is megtekinthető, virtuális háttér előtt vették fel, amelyen a konyha és a kert is modern megoldással, LED-falakon keresztül jelent meg.
Hozzátette: a kampányban elnyerhető milliós nyeremények és napi nyereménycsomagok is segítették a vásárlói figyelmet a promócióra irányítani.
A szakember kiemelte: a kampányhatékonysági kutatások alapján visszaigazolható, hogy a cég folyamatos márkakommunikációjának köszönhetően a fogyasztók a Gyulai márkához továbbra is a magas minőséget, a finom termékeket, a megbízhatóságot kötik, valamint azt, hogy a cég mestere a szakmának. Hozzáfűzte: a fiatalokban azt az érzetet erősítette a mostani kampány, hogy a Gyulai, amellett, hogy finom, halad a korral, és széles a választéka.