A Marketing Summit Hungary rendezvényen két gyémántdíjat nyert el városunk a napokban.
Idén 182 pályázat érkezett a kilencedik alkalommal meghirdetett versenyre. A legszebb turisztikai látványosságok közé sorolták többek között a Gyulai Várfürdőt, az AquaPalotát, a várat és a Gyulai Almássy-kastély Látogatóközpontot.
„Gyula minőségi turisztikai attrakciókkal várja vendégeit, melyekhez minőségi marketing is társul. Ezt mutatja az is, hogy az év első hat hónapjában Gyula szálláshelyein több mint 94 ezer vendég fordult meg, ami 10%-kal több, mint az előző év azonos időszakában” – írta Görgényi Ernő polgármester, aki közösségi oldalán számolt be az újabb turisztikai elismerésről.
Azt írta: „marketingtevékenységünkért most szakmai elismerést is kaptunk, Gyula két Városmarketing gyémántdíjat nyert el, melyeket Komoróczki Alizzal, a Gyulai Turisztikai NKft. ügyvezetőjével vehettünk át a Várkert Bazárban megrendezett Marketing Summit Hungary rendezvényen. Nagyon köszönöm a gyulai turisztikai szektorban dolgozók munkáját!”


























