Fekete-Dombi Ildikó, a cég kiállítóhelyekért felelős ügyvezetője felhívta a figyelmet arra, hogy az online jegyek, kombinált belépők az első használatkor élesednek, vagyis hónapokkal a vásárlást követően is érvényesek, így azoknak is érdemes élniük a lehetőséggel, akik csak a nyár folyamán vagy azt követően érkeznek a fürdővárosba.
Az ügyvezető rámutatott: az akció célja a decemberben elindult online jegyvásárlási lehetőségük népszerűsítése. Mint kifejtette, a szolgáltatás gyorsabbá és kényelmesebbé teszi a bejutást a kiállítóhelyekre, ráadásul csökkenti a papíralapú jegyek kibocsátását, így környezetvédelmi és gazdaságossági szempontból is hasznos.
Kiemelte: a Black Fridayhez hasonló, egyetlen napra korlátozott akcióval hagyományt szeretnének teremteni.
A cég online jegyértékesítő felülete a gyulai vár, a Gyulai Almásy-kastély Látogatóközpont, az Erkel Ferenc Emlékház és az Erkel Nonprofit Kft. weboldaláról is elérhető, de a kiállítóhelyek Facebook-oldalán is rendszeresen megjelenítik a a posztokban – olvasható a közleményben.