Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Országos konferencián mutatkozott be a Gyulahús

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2022. június 16. 17:00
Országos konferencián mutatkozott be a Gyulahús
A piackutatások álltak a középpontban a rendezvényen

Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter

FMCG TOP 2022 címmel rendeztek országos szakmai konferenciát június 14-én és 15-én, a rendezvényen a Gyulahús Kft. is bemutatkozott. Az esemény középpontjában a piackutatások álltak. 

Tamáskovitsné Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketingmenedzsere elmondta: az eseményen, melyen kiállítóként is jelen volt cégük, viták, előadások, interjúk, esettanulmányok, best practice megoldások és kerekasztal-beszélgetések formájában igyekeztek a piaci folyamatokat befolyásoló tényezőket, trendeket bemutatni. A résztvevők a megszokottól eltérő alternatívákat igyekeztek felvázolni. 

A helyi szakember előadásában arról beszélt, hogy egy gyártó számára mit jelent a piackutatás. Arról is szó volt, hogyan látja magát általában egy cég, és hogyan látják a fogyasztók.

– Ahhoz, hogy jól tudjunk az igényeknek megfelelni, ezt a két képet össze kell hangolni – mondta a marketingmenedzser, aki arról is szót ejtett, hogy mit gondolnak a termékeikről a fogyasztók, és ez hogyan passzol a gyulai márka imidzséhez. 

– Általánosságban kimondhatjuk: a fogyasztók azt gondolják, hogy a kolbász és a májas kevésbé trendi, inkább klasszikus értékekkel bíró kategóriát képviselő termékek. Ez így van jól, ezeknek a termékeknek nem is kell másmilyennek lenniük, mert az idegen lenne a márka értékeitől. A Gyulai márkát tradicionális gyulai hungarikumnak látják a vásárlók, a csomagolásunk, a kommunikációnk márkaazonos – fejtette ki. 

Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)