Forrás: pxhere.com
Ezért fontos a kimagasló, online ügyfélszolgálati rendszer kialakítása
Egyre több cég veszi észre, hogy az online ügyintézési szolgáltatásaik bevezetésével - vagy optimálissá csiszolásával - mennyivel több vásárlót tarthatnának meg hosszútávon. Nem beszélve általános megítélésük robbanásszerű javulásáról. Mivel, e különleges rendszerek egyik legfőbb célja az ügyfélkapcsolatok nagymértékű fejlesztése.
Az internetes ügyfélszolgálatok segítségével, végre megszűnik a helyhez kötöttség. Többé nem számít mikor és hol tartózkodunk. Akkor intézhetjük ügyeinket, amikor nekünk jól esik. Hiszen nem kell szem előtt tartani a nyitvatartási időket – ellenben a személyes vagy telefonos változattal.
Mik a legkiemelkedőbb előnyök? Mennyivel könnyebb elintézni valamit manapság?
Míg a Mint ügyfelek, egyre fontosabb, hogy ügyeinket minél inkább kézben tartsuk. A precízen kivitelezett online ügyfélszolgálatok segítségével számtalan előnyre tehetünk szert. Efelől pedig, egyre több vállalat kezd hasonló módon vélekedni.
Ennek fényében számos lenyűgöző, internetes ügyfélszolgálati rendszer létesült az utóbbi időkben, melyek többsége mobil barát, és kompatibilis minden népszerű böngészővel.
De pontosan miben lehetnek ezek a segítségünkre?
Cetelem Bank: ma már kényelmetlen sorban állás és hosszas, idegőrlő telefonos várakozás helyett, pillanatok leforgása alatt ellenőrizhetjük egyenlegünket és pénzmozgásunkat. Átutalásokat indíthatunk, fogadhatunk, sőt különleges online áruhitelt is igényelhetünk a különböző webáruházakban.
TNT Express: naprakészen nyomon követhetjük feladott vagy beérkező csomagjainkat. Villámgyorsan tájékozódhatunk – ízléses és átlátható módon – a küldeményekhez kapcsolódó aktuális adminisztrációs feladatokról, csomagolási feltételekről, díjszabásokról és korlátozásokról.
Telekom és UPC: előbbi esetén pár gombnyomással elektronikus számlázási módra válthatunk, majd egyszerűen rendezhetjük számláinkat, tartozásainkat, ellenőrizhetjük befizetéseinket. Új szolgáltatásokat vásárolhatunk, vagy változtathatunk a már meglévőkön. Módosíthatjuk személyes adatainkat, vagy időpontot foglalhatunk személyes megbeszélésre. Ráadásul, pillanatok alatt tájékozódhatunk információk tömkelegéről egy hirtelen fellépő készülék, vagy szolgáltatói hiba esetén. Mindezt akár hétvégén is, a nap 24 órájában.
Számos vállalat halad tehát a helyes úton, de továbbra sem elég!
Alapvetően nem lenne bonyolult feladat egy ügyfélszolgálatot modernizálni, hiszen kezdetnek pár egyszerű funkció is komoly eredményekkel kecsegtet. A befektetett energia, szinte garantáltan megtérül. A vállalatok pedig, sokkal több kuncsaftot lennének képesek megtartani a jövőben.
Például egy egyszerű hibaelhárítási segédletet mindenki könnyedén készíthetne, a már rendelkezésére álló információik felhasználásával (beleértve a lehetséges, még be nem következett esetek feltérképezését). Ennél fogva a felhasználóknak lehetőségük nyílna önállóan – akár még késő éjszaka is – megoldást találniuk problémájukra.
Az összecsapott munka viszont többet árt, mint használ – erre hívják fel a figyelmet a telefonszám tudakozó szakértői!
Az ügyfeleknek magas minőségű szolgáltatásra van szükségük, ehhez pedig elengedhetetlen a színvonalas szakmai háttér, mely képes megfelelően, jól érthető módon dokumentálni a bizonyos lépéseket. A segítségnyújtás tehát, akkor lesz megfelelő szintű a cégek részéről, amennyiben az minél rövidebb idő alatt, minél hasznosabb megoldásokat kínál.
Az online ügyfélszolgálati rendszerek kialakításának célja, tehát nem más, mint hogy a partnerek ügyeiket komfortosan, bármiféle nehézségtől és időpazarlástól mentesen intézhessék. Az évek előrehaladtával, remélhetőleg egyre több cég helyezi majd szem elé ezt az ügyfélbarát magatartásformát.


























