Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Hatvan százalékban elkészült az M44-es Békéscsaba–Kondoros közti szakasza

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • MTI • HÍREK • 2019. november 18. 16:30
Hatvan százalékban elkészült az M44-es Békéscsaba–Kondoros közti szakasza
A szakasz nettó 41,4 milliárd forint hazai forrásból készül el

képünk a Kondoros és Tiszakürt közötti szakaszról készült

Fotó: magyarepitok.hu/Dernovics Tamás

Hatvan százalékban elkészült az M44-es gyorsforgalmi út Békéscsaba–Kondoros közti 17,6 kilométeres szakasza, amelynek átadására várhatóan a 2021 januári határidő előtt sor kerülhet – mondta hétfőn sajtótájékoztatón a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. útfejlesztési igazgatója.

Pántya József a Békéscsaba határában épülő turbókörforgalomnál tartott sajtótájékoztatón közölte, az összesen 95 kilométeresre tervezett M44-es gyorsforgalmi út 62 kilométeres szakaszát Kondoros–Tiszakürt között október elején már átadták. Zajlik a Tiszakürt–Lakitelek szakasz építése is, és még idén szeretnének eredményt hirdetni a Lakitelek-Szentkirály közti öt kilométeres szakaszra kiírt közbeszerzési pályázaton.

A Tiszakürt–Lakitelek szakaszt 2021 augusztusáig kell befejezni, a Szentkirályig tartó öt kilométer 2023-ra készülhet el – tette hozzá

A Békéscsaba–Kondoros szakasz három részre van osztva, az "A" szakaszon az ideiglenes forgalomba helyezés megtörtént; a "B" szakaszon töltésalapozás, cölöpözés és pályaszerkezet-építés zajlik. A "C" szakasz az úgynevezett Fürjesi csomópont, ahol átadták a munkaterületet a kivitelező Duna Aszfalt Kft.-nek, ezen a részen elkezdődtek a régészeti feltárások is.

Pántya József az épülő nagy áteresztő képességű turbókörforgalomról megjegyezte, hogy az a 44-es és a 47-es főút felé vezeti majd le az M44-es forgalmát. A csomópont speciális technikával, nem beton alapokkal készül, így a remények szerint hosszú ideig nem nyomvályúsodik majd.

Az M44-es Kondoros–Békéscsaba közti szakasza nettó 41,4 milliárd forint hazai forrásból készül el.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)