a sajtó képviselői járták be a Gyulahús Kft. telephelyét
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
– A Magyar Termék Nonprofit Kft. olyan túrákat szokott szervezni, amelyek során bemutatják a Magyar Termékeket gyártó cégeket a sajtó képviselőinek – kezdte Gila Éva marketingmenedzser. Mint mondta, a sorozat részeként, 2019 első állomása Gyula városa volt, ahová többek között gazdasági szaklapok, turisztikai magazinok és gasztroblogok újságírói látogattak el – összesen tizennyolcan –, így jelen voltak az Index, a HVG, a Mindmegette és a Dívány munkatársai is.
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
A vendégek január 9-én érkeztek Gyulára, első programjukat pedig a várban tartották, ahol megismerkedhettek a várossal és annak gasztronómiájával is. Az újságírók gyulai kolbászt gyúrtak, valamint azzal töltött pogácsát sütöttek, majd a Gyulai Pálinkamanufaktúra párlataiból és a Viharsarki Sernevelde söreiből kaptak kóstolót, valamint meghallgathattak egy bemutatót, az estét pedig egy középkori lakomával zárták.
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
Gila Éva elmondta, hogy a kirándulás elsősorban a Magyar Termékekkel foglalkozik, így a fő hangsúly a gyulai kolbászon, a májason és a gyártáson volt, így január 10-én üzemlátogatáson vettek részt a sajtóképviselők, amely során a Béke sugárúti szárazáruüzemet tekintették meg. Hozzátette, hogy remélik, lesz még hasonló alkalmuk, mert ezúttal csak nagyon kis szeletét sikerült bemutatni a fürdővárosnak.
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
A marketingmenedzser kiemelte, hogy rendkívül pozitív visszajelzéseket kaptak a városról: volt, aki már járt Gyulán, volt, akinek ez volt az első alkalom, de mindenki azt mondta, hogy szívesen visszatérne még a fürdővárosba.



































































