Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Elektronikus ügyintézés a rendőrségen is

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • HÍREK • 2018. január 01. 10:00
Elektronikus ügyintézés a rendőrségen is
Az ORFK Kommunikációs Szolgálatának tájékoztatója

A rendőrség január 1-jétől biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét – írja a Police.hu. 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló törvényben foglaltaknak megfelelően a rendőrség 2018. január 1-jétől biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

A rendőrség elektronikusan intézhető ügyeinek felsorolását és az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos szabályokat a rendőrség elektronikus ügyintézési szolgáltatási szabályzata tartalmazza, amely a rendőrség hivatalos honlapján elérhető az „e-ügyintézéssel kapcsolatos szabályzatok” menüpontban.

A rendőrség az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével és az ÁNYK űrlapbenyújtás-támogatási szolgáltatás segítségével biztosítja. Az elektronikus ügyintézéshez kialakított ÁNYK és e-Papír elektronikus űrlapok benyújtásához a szabályzatban foglaltak megismerése és elfogadása szükséges.

A rendőrség az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadja a hivatali kapuján (hivatal rövid neve: ORFK, KR ID: 105147968), ami biztosítja az elektronikus űrlapok sértetlenségét és befogadásuk tényének és időpontjának igazolását. Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos esetleges panasz az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (euf.gov.hu) jelenthető be.

A rendőrség az elektronikus ügyintézést – jogszabály eltérő rendelkezésének hiányában – a szabályzatában meghatározott hivatali időben biztosítja. A címzett rendőri szervek az elektronikus ügyintézési szolgáltatás keretében megküldött beadványokat, kérelmeket, bejelentéseket hivatali munkaidőn kívül nem kísérik figyelemmel, ezért amennyiben azonnali rendőri intézkedést igénylő eseményről kíván bejelentést tenni, vagy segélykérést kíván a rendőrséghez intézni, úgy azt a nap 24 órájában hívható egységes segélyhívó rendszeren (112) teheti meg. 

Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan felmerült kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (kormányzati ügyfélvonal) nyújt segítséget. Telefonszám: 1818. Technikai kérésekkel kapcsolatban a 1.6-os menüpont, szakmai kérdésekkel kapcsolatban a 7-es menüpont hívható.  Külföldről a +36-1-550-1858-as számot kell hívni.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)