Hajzer Klaudia (jobbról a második) és az ajándékok felajánlói
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
Mint megtudtuk, a másfél hónapig futó játék augusztus 31-én több mint 140 beküldött képpel zárult. Az élen a verseny szoros volt: Klaudiáék mögött a második helyezett 4800, a harmadik pedig 2200 lájkot kapott beküldött fotójára.
Fábián Tamás, a játékot szervező Erkel Ferenc Nonprofit Kft. kommunikációs vezetője kiemelte: a szállás mellett természetesen a programokról is gondoskodtak.
– A Ligetszépe Kisvárosi Sétakocsikázás romantikus sétakocsikázással szállt be, a Gyulai Várfürdő két belépőt adott, míg a kiállítótereket működtető cég, az Erkel Ferenc Nonprofit Kft. az Almásy-kastélyba, a várba, az Erkel-emlékházba, a Ladics-házba és a Kohán Képtárba szóló páros belépőjegyekkel szolgálta a fiatalok kikapcsolódási lehetőségeinek bővítését – emelte ki.
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
A szakember hozzátette: a játék nemcsak azt példázza, hogy az idegenforgalomban dolgozó gyulai vállalkozások és cégek milyen remekül tudnak együttműködni, hanem arra is bizonyítékul szolgál, hogy Gyula a hazai turizmusban egyedülállóan komplex élményt nyújt a városba érkezőknek.
Tóth Ádám Károly, a szerencsés páros férfi tagja elárulta, hogy barátnője és családja naponta több órát is eltöltött a lájkok gyűjtésével a győzelem érdekében. Hozzátette: a közösségi oldalak lájkcsereklubjai bizonyultak a leghatásosabbnak, de minden lehetséges módszert bevetettek a lelkes „kattintásvadászok”.
– Édesanyám tanárnő. Az ő diákjai is rengeteg kedvelést küldtek ránk, így nyerhettük meg a versenyt a Görögországban készült fotóval – tette hozzá Tóth Ádám Károly.
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
A helyszínen megjelentek az ajándékokat felajánló cégek képviselői, akik jelképesen átadták a megnyert gyulai programokat.
Dombi Ildikó, a szervező intézmény ügyvezetője gratulált a párnak, majd hangsúlyozta, hogy a továbbiakban is szeretnének hasonló játékokat indítani a város népszerűsítésére.