Akár már két hét múlva elérhető lesz a boltokban a Kőröstej Csoport új terméke, az 50 grammos kiszerelésű, mini üveges Hajdú sajtkrém. Az új termékkel a tömlős sajtokat szeretné kiváltani a cég, és a tégelyes kiszereléssel a tömlős sajtok felbontási, tárolási problémáit is megszüntetik – mondta az Agrárszektor.hu oldalnak Riad Naboulsi, a Kőröstej Csoport tulajdonosa a 12. Coop Rallyn.
A cég szinte minden évben piacra dob legalább két új sajtot, idén a Serpenyős & Grillsajt volt az egyik ilyen termékük – tette hozzá. A vállalat már túl van azon az árválságon, amely a tejszektort sújtotta, ezt az állapotot azonban csak folyamatos fejlesztésekkel, beruházásokkal, valamint új termékek bevezetésével lehet fenn tartani. Az üveges Hajdú sajtkrém is ennek az eredménye, ugyanis azon kívül, hogy praktikus lesz, az ára nem lesz magasabb, mint egy tömlős sajté, függetlenül attól, hogy az üvegnek vannak költségei – közölte a tulajdonos.
Mini üveges sajtkrémet dob piacra heteken belül a Kőröstej
Az Agrárszektor.hu azt írja, hogy az új termékkel a tömlős sajtokat szeretné kiváltani a cég
Két héten belül megjelenik a boltok polcain a Kőröstej Csoport új terméke, az üveges Hajdú sajtkrém. A tégelyes krémmel a cég a tömlős sajt nehéz tárolását és felbontását szeretné kiküszöbölni – írja az Agrárszektor.hu online agrárgazdasági újság.