Képünk illusztráció
Fotó: Gyulai Hírlap
Ismét MagyarBrands-díjjal ismerték el a Gyulai Várfürdőt és a Deka Union Kft. Címeres termékcsaládját. Előbbi negyedik, utóbbi harmadik alkalommal került be a legismertebbnek tartott hazai márkák közé.
A MagyarBrands szakértői bizottsága idén hetedik alkalommal rangsorolta a hazai márkákat. Az értékelésnél a független szakemberek véleménye mellett a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatását is figyelembe vették.
Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő ügyvezetője lapunkhoz eljuttatott közleményében kiemelte: a fürdő látogatószáma évről évre emelkedik. Hangsúlyozta továbbá, hogy a díj elnyerése hiteles visszajelzés arról, hogy az ötcsillagos komplexum strand-, gyógy- és élményfürdőként is színvonalas, minden igényt kielégítő szolgáltatásokat nyújt vendégeinek.
Dékány Ferenc, a Deka Union Kft. tulajdonosa lapunknak úgy fogalmazott: az újabb elismerés azt jelzi, hogy egyre több fogyasztó ismeri az általuk gyártott termékcsaládot. Aláhúzta: a gyulai székhelyű cég a megszokott minőség garantálása mellett a termékfejlesztést is kiemelt céljának tekinti.
A szakember elmondta: hamarosan piacra kerülnek e-szám-mentes áruik. Az adalékmentes termékek hagyományos, hetven évvel ezelőtti receptúra alapján, de modern gyártástechnológiával készülnek majd.
Dékány Ferenc érdeklődésünkre arról is beszámolt, hogy az előző évekhez hasonlóan 2016-ban is növelni tudták forgalmukat. Azt is megtudtuk, hogy a cég jövőre tovább bővíti exportpiacait: 2017-től Szerbiába, Szlovákiába, Csehországba, Belgiumba, Olaszországba, Svájcba, Svédországba, Németországba és Ausztriába szállítanak majd.