Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - A fiatal és középkorú párokat célozza meg kampányával a gyulai turisztikai szektor

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • S. E.HÍREK • 2015. március 31. 23:15
A fiatal és középkorú párokat célozza meg kampányával a gyulai turisztikai szektor
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. és a Gyulai Várfürdő közös akciója a szezonon kívüli időszakot erősítené
Be Hedonist címmel országos marketingkampányt indít a szezonon kívüli időszakban a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. és a Gyulai Várfürdő a hétköznapok vendégforgalmának növelése érdekében – jelentette be dr. Görgényi Ernő polgármester március 31-ei sajtótájékoztatóján. Az akció célcsoportját a fiatal és középkorú párok alkotják.
Eredeti-GYHRCSD_001.JPG

Képünkön (balról jobbra): Boros lászló attila, dr. görgényi ernő és tóth henriett

Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba

Dr. Görgényi Ernő közölte, a kedvezményes csomagokat április 6-tól június 12-ig, illetve augusztus 24-től november 27-ig, hétköznapokon vehetik igénybe a Gyulára érkező vendégek. A kampányhoz mindkét cég 5 millió forinttal járul hozzá. A városvezető úgy fogalmazott: az akcióval a turisták érzékeire szeretnének hatni.  

A kampányban részt vevő szállásadók a három éjszakára szóló szállásfoglalás mellé egy éjszakát ingyen adnak, a várfürdő pedig hétköznaponként minden fürdővendégnek ajándék belépőt biztosít a Castello Wellness és Szaunaparkba. A kezdeményezéshez a Kézműves Kft., a Gyulai Kulturális és Rendezvényszervező Nonprofit Kft. és a Gellény birtok is csatlakozott.

Boros László Attila, a várfürdő ügyvezető igazgatója elmondta, a kampány elnevezése szándékosan provokatív. Mint kifejtette, olyan üzenetet szerettek volna megfogalmazni, amely „kitűnik az általános reklámzajból”.

Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketingasszisztense kiemelte: az akció keretében számos kedvezményes szolgáltatást vehetnek igénybe a vendégek. Mint azt elmondta, a szálláshelyek egységes arculattal jelennek meg a kampányban, amit egy filmmel is népszerűsítenek. 

A kampányban részt vevő szállásadók a három éjszakára szóló szállásfoglalás mellé egy éjszakát ingyen adnak, a várfürdő pedig hétköznaponként minden fürdővendégnek ajándék belépőt biztosít a Castello Wellness és Szaunaparkba. 

Boros László Attila úgy fogalmazott: a kezdeményezést akkor tekintik sikeresnek, ha a költségeiket legalább 25 százalékkal meghaladó forgalomnövekedést érnek el általa. Az ügyvezető hangsúlyozta: a versenypiacon kizárólag összehangolt munkával lehet sikereket elérni, ezért a jövőben szorosabbra kívánják fűzni a két cég közötti együttműködést.

A fürdő az akciót kiegészítve egy másik kampányt is elindít a külföldi és a belföldi piacokon. Ennek lényege, hogy a teljes árú felnőttjegy mellé egy másik belépő jár ajándékba. A kampányhoz kapcsolódó kedvezményes kupont a nyugati, déli és északi megyékben, Budapesten, illetve Romániában, Szerbiában, Szlovákiában és Horvátországban lehet megvásárolni direk tértékesítés útján. 

Dr. Görgényi Ernő egy másik turisztikai célú kezdeményezésről is beszámolt. A városvezető elmondta, a Gyulai TDM Szervezet a tagsággal rendelkező kisebb turisztikai szolgáltatóknak és vendéglátóhelyeknek vissza nem térítendő, marketing célú támogatást nyújt idei évi költségvetése terhére. A legmagasabb igényelhető keretösszeg 1,6 millió forint.

            

GYULAI HÍRLAP • 2015. április 02. 21:17
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. és a Gyulai Várfürdő közös akciója a szezonon kívüli időszakot erősítené
Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)