
Mintegy 10 millió forintot nyert a „Munkahelyi képzések támogatása” című TÁMOP-os pályázaton a Hotel Gyula Kft. Ebből az összegből a szálloda munkatársai kommunikációs-, konfliktuskezelési-, értékesítési tréningen, informatikaképzésen valamint román nyelvi oktatáson vettek részt.
A támogatást a képzésekhez kapcsolódó tanácsadásra, nyilvánosságbiztosításra, bankszámla-vezetési költségek finanszírozására fordíthatták a nyertesek, valamint a képzéssel töltött munkaidő arányos bérköltséget is elszámolhatták.
A Gyulai Hírlapnak Mocsári Marianna, a cég kommunikációs megbízottja elmondta, hogy pályázatukat 2012 júniusában adták be és már augusztus 8-án értesültek a sikerről. A mintegy fél évig tartó képzéseknek minden esetben a hotel adott otthont. Tizennyolc dolgozó, akik munkakörük szerint leginkább kapcsolatban állnak a vendégekkel, összesen 56 ismerettel gazdagodott. Cél volt többek között a munkatársak alkalmazkodóképességének a javítása, melynek köszönhetően a piac által elvárt igényeknek és a szolgáltatások terén végbement változásoknak képesek lesznek megfelelni.
A projekt segítségével a munkavállalók olyan tudásra tettek szert, mellyel közvetlenül hozzájárulnak a Hotel Gyula Kft. piaci versenyhelyzetének javulásához és a cég sikereihez. A projekt az Európai Unió és Magyarország társfinanszírozásával, az Európai Szociális Alap támogatásával valósult meg.


























