
Városunkban évről évre nő a közüzemi díjjal elmaradók száma, s ezzel arányosan emelkedik a Gyulai Közüzemi Kft. kintlévősége is. – A lakosság körében gyakori a három-, négyhavi díjelmaradás. Társaságunk csak a legvégsőbb esetben él az ivóvízbekötés-megszüntetés törvény adta lehetőségével. Ha az ügyfélnek fizetési nehézsége van, kaphat halasztást, részletfizetést vagy az önkormányzat szociális csoportján keresztül különböző támogatásokat. Bővült azoknak a köre, akik jövedelmi viszonyaik alapján – a szociális törvény szerint a családban élőknél havi 1 főre jutó nettó 42.750 Ft esetén – bevonhatók az adósságkezelési programba, mely nagyon kedvező ügyfeleink számára – hangsúlyozta Kneifel Ferenc. A Gyulai Közüzemi Kft. ügyvezetője elmondta, hogy új intézkedéseket vezetett be a kintlévőségeinek behajtására. A részletfizetések esetében idén már csak kéthavi részlet megadását engedélyezik november és december hónapra. A megadott fizetési halasztások esetén, ha az ügyfél a vállalt kötelezettségét nem tartja be, már a következő napon érvényesítik a kikötést, és további fizetési halasztást nem engedélyeznek számára. Ezentúl a tömblakásos ügyfeleknél is kezdeményezzük a vízmérő leszerelését. – Ezek az intézkedések egy hónap elteltével is jelentős eredményt hoztak, hiszen ügyfeleink így felmérhették, hogy a „mindig lojális közüzem” is megtesz mindent azért, hogy a vízdíjszámla rendezésére is hasonló gondot fordítsanak, mint a gáz- vagy villanyszámla rendezésére. Bízunk benne, hogy az újonnan bevezetett intézkedésekkel csökken társaságunk kintlévőség- állománya, amely a lakossági tartozások esetében eléri a 22 millió forintot – mondta végezetül a Gyulai Hírlapnak Kneifel Ferenc.


























