
Esti főműsoridőben népszerűsíti a „Csomagolj és csobbanj Gyulán!” akciót az RTL Klub második országos csatornáján, az RTL2-n a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. A társaság televíziós kampánya két héten keresztül tart, november utolsó hetében és december első hetében reklámozzák a „Csobbanó csomagokat” az új adón.
Patyi László marketing-projektvezető a Gyulai Hírlap Online kérdésére elmondta, nagyon kedvező ajánlatot kaptak a most induló televíziós csatornától. A cég a csomagokat az akcióhoz készült 20 másodperces reklámspottal népszerűsíti, melyben a Gyulai Várfürdő mellett a városról is látható néhány vágókép.
A két hét alatt, tíz munkanapon összesen 10 darab spot kerül adásba. Mivel az új csatornának komoly promóciója van, várhatóan nagy nézettsége lesz, így rengetegen fogják látni az esti főműsoridőben leadott reklámokat – számolt be a kampányról a marketing-projektvezető.


























