
Az Iránytű, a Turizmus Trend szaklap immár hagyományos módon az idén is megrendezte kommunikációs versenyét. Idén közel 50 pályamű került a Turizmus Trend szervezésében zajló kommunikációs verseny zsűrije elé. Az alábbi kategóriákban lehetett nevezni: eseménymarketing és pos, print reklám/kampány, valamint web.
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. két kategóriában nevezett a versenyre: print kategóriában a gyulai imázs kiadvány, web kategóriában a www.visitgyula.com turisztikai weboldal került országos megmérettetésre. Nagy örömünkre szolgál, hogy web kategóriában a www.visitgyula.com turisztikai weboldal a III. helyezést érte el holtversenyben a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő Kft. Facebook-kampányával. A weboldal naponta frissül, és igyekszünk időről időre új szolgáltatásokkal bővíteni.
Májusban a kezdő hosszú hétvégére és a pünkösdi időszakra készülünk kampányoldalakkal, melyen hirdetőink is díjmentesen megjelenhetnek, de kiemelten kezeljük a IV. Várfürdő Félmaraton és Váltófutás, a Gyulai Virágok Vasárnapja és a II. Gyulavári Kastélynapok eseményeit is. Folyamatosan frissülő eseménynaptárunkban minden kisebb-nagyobb rendezvény ingyenesen kap helyet, így mindenki naprakészen követheti városunk turisztikai történéseit. Szolgáltatásaink az érkező vendégek és hirdetőink számára is hasznosak, hiszen az oldalon keresztül ajánlatkérés, egyes partnereinknél közvetlen foglalás is küldhető, s a szállások maguk is adminisztrálhatják, frissíthetik ajánlataikat. Látogassa meg Ön is oldalunkat, és küldje el véleményét a hirdetes@visitgyula.com címre!


























