Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen intézhető

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • MTI • HÍREK • 2024. október 26. 16:00
Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen intézhető
Az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-étől – közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. az MTI-vel.

A közleményben kiemelték, november elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők, az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-étől.

Példaként említik, hogy itt lehet megtekinteni az áram- és földgázszámlákat, diktálni a mérőállásokat.

Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra.

A közleményben felhívják a figyelmet arra, hogy az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, automatikusan értesülnek új számláikról. Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető. Továbbá egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)